شناسهٔ خبر: 63953262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توماس توخل: در این شکست همه ما مقصر هستیم؛ باید واکنش مناسبی در اولدترافورد از خود نشان دهیم

مهدی ابراهیمی

توماس توخل اعتقاد دارد باید خیلی زود این شکست تلخ مقابل آینتراخت فرانکفورت را فراموش کنند و واکنشی مناسب از خود به این باخت مقابل منچستریونایتد در روز سه‌شنبه نشان دهند

صاحب‌خبر -

طرفداری | در چارچوب هفته چهاردهم بوندسلیگا؛ آینتراخت فرانکفورت در دویچه بانک پارک موفق شد با نتیجه 5-1 بایرن مونیخ را در شب عملکرد ضعیف و ناامیدکننده شاگردان توماس توخل، تحقیر کند و در هم بکوبد.  

به نقل از اسکای آلمان؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره این شکست تحقیرآمیز و دلایل آن صحبت کرده است. این مربی تیمش را سزاوار این شکست سنگین دانسته و اعتقاد دارد در بازی امروز با وجود یک هفته استراحت به خاطر لغو بازی مقابل اونیون برلین در هفته گذشته بوندسلیگا، از انرژی کافی برخوردار نبودند. او گفت:

ما سزاوار این شکست بودیم. بازی عجیبی بود. xG ما بالاتر بود اما فرانکفورت امروز همه کارها را انجام داد. ما عملکرد خوبی نداشتیم اما حتی با این وجود، نتیجه بازی کمی عجیب بود. صحبت زیادی برای گفتن نداریم، وقتی یک هفته کامل تمرین داشته باشید و بعد آن‌طور بازی کنید، یعنی همه مقصر هستند. با اینکه هفته تمرینی خوبی نیز داشتیم اما باز هم آماده نبودیم. باید از خود بپرسیم که چرا این‌گونه بازی را شروع کردیم. امروز تمایل و اشتیاق زیادی برای بردن این بازی خارج از خانه نداشتیم.

همچنین توخل نمی‌خواهد از کسی پس از این شکست انتقاد کند یا بازیکنانش را مقص نشان دهد و بلکه انتظار دارد که همه آن‌ها مسئولیت چنین نتیجه‌ای را بر عهده بگیرند. او گفت: 

خطری که تهدیدمان می‌کرد را دست‌کم گرفتیم و خیلی زود بازی را واگذار کردیم. با این حال من به تیمم اعتماد کامل دارم. در حال حاضر انتقاد کردن از همه چیز بی‌فایده است. اکنون نیز به یک واکنش مناسب در اولدترافورد داریم.

توخل درباره آنالیز آینتراخت فرانکفورت و یکی از دلایل شکست‌شان، گفت: 

انتظار داشتیم فرانکفورت با خط دفاع چهار نفره بازی کند و این‌کار را انجام دادند اما در شماتیک به نظر می‌رسید که یک خط دفاع پنج نفره تشکیل داده بودند. شاید بیش از حد اطلاعات را در اختیار بازیکنان قرار دادیم و باعث شدیم کمی تمرکزشان از هدف اصلی دور شود. می‌توان گفت این یکی از دلایل شکست امروز بود.

توخل درباره اشتباهات فردی متعدد بازیکنان، گفت: 

دریافت پنج گل بدون آنکه اشتباهی مرتکب شوید، امکان‌پذیر نیست. امروز این اتفاق افتاد و ما به شدت تنبیه شدیم. به سادگی عملکردی که برای برد در این بازی نیاز داشتیم را ارائه نکردیم. من نیز بخشی از تیم هستم که مسئولیت کارها را بر عهده دارد. ما این بازی را با نگاهی انتقادی همراه با تیم آنالیز خواهیم کرد و سپس به سراغ بازی بعدی خواهیم رفت. 

گفتنی است بایرن مونیخ روز سه‌شنبه در چارچوب هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در استادیوم اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد برود. هر چند این بازی با توجه به صعود باواریایی‌ها به عنوان صدرنشین می‌تواند تا حدی برای‌شان تشریفاتی باشد. 

 

نظر شما