شناسهٔ خبر: 63953231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

آئین تکریم از داورزنی و معارفه مرادی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

مراسم تکریم از تلاش های محمدرضا داورزنی و معارفه وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال امروز (شنبه 18 آذر) با حضور معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون والیبال ، در این مراسم علاوه بر تمامی کارکنان فدراسیون والیبال و اعضای هیات رئیسه، باقری و آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.
در این نشست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان هم در ادامه گفت: به حکم قانون یک جابه جایی درون خانوادگی امروز صورت می‌گیرد و می‌خواهیم یک خداقوت به داورزنی بگوییم که قرار نیست از قطار والیبال پیاده نخواهد شد.
پولادگربااشاره به موفقیتهای والیبال در سالهای گذشته افزود: امیدوارم با مدیریت و تدبیری که در حوزه داخلی انجام داده بیشتر وقت خود را در حوزه بین‌المللی بگذارد و بیشتر حضور ایشان را در آن حوزه شاهد باشیم.
پولادگرتلاشهای داورزنی در کشب موفقیتهای تیم ملی والیبال گفت : همه می‌دانیم که برای هر کدام از این موفقیت‌ها چه تیم همدلی، همراهی و کار کرده‌اند که ثمره آن به این شکل شده است. گاهی این زحمات دیده نمی‌شود، می‌خواهم به حرمت آن تلاش ها که ثمره این موفقیت‌ها بوده از دکتر داورزنی تجلیل کنم .
وی همچنین افزود: امیدوارم در این دوره کوتاهی که مسوولیت بسیار سنگینی برعهده مرادی است و در ادامه شاهد شکوفایی والیبال کشور باشیم.
در ادامه محمدرضا داورزنی گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد در خدمت کشورم عزیزم باشم و در اینجا باید یادی کنیم از همه زحمت کشانی حوزه والیبال که برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش کردند و هم اکنون در بین ما نیستند.
وی گفت :از کابینه یزدانی خرم به جز چند نفر همه به رحمت خدا رفتند و این آئینه عبرتی برای همه که بدانند عاقبت کار کجاست. 17 سال پیش که به فدراسیون والیبال آمدم همه این بزرگوارند دور این میز بودند، رئیس، نایب رئیس، مسئول کمیته ها و همه ارکان فدراسیون جمع بودند. الان 23 یا 24 نفر از این عزیزان از بین ما رفتند و این مسیر برای همه ادامه دارد، وقتی صادقانه رفتار کنید، امکان ندارد مردم بد قضاوت کنند. باید خالصانه رفتار و عمل کنید و نتیجه دست ما نیست، مکلف به انجام وظیفه هستم و مکلف به کسب نتیجه نیستیم.
وی با اشاره به عملکرد والیبال در سال 1402 و قهرمانی تیم ملی جوانان و نایب قهرمانی نوجوانان در جهان و قهرمانی زیر 16 سال در آسیا و کسب سهمیه جهانی، گفت: اتفاقات والیبال در سال جاری فرصتی برای آینده این رشته ورزشی است، در رده‌های سنی بهترین نتیجه تاریخ والیبال جهان را گرفتیم اما ضعف‌ها و کاستی در تیم ملی بزرگسالان باید برطرف شود تا والیبال اقتدار خود را به رخ حریفان جهانی بکشد که این رسالت به عهده فدراسیون والیبال و رئیس آن است و این موضوع بار مسئولیت را سنگین‌تر می کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد: والیبال بین رشته‌های ورزشی و توپی ایران موفق ترین رشته است اما هم اکنون در شرایط ایده آل نیست و باید کار بیشتری به ویژه در حوزه تیم ملی بزرگسالان، والیبال زنان و ساحلی انجام شود تا با تدابیر بیشتر روند بهتر شود.
داورزنی بگفت: خوشحالیم و افتخار می کنیم که والیبال ایران پشتوانه سازی خوبی برای آینده دارد. الان مشکل مربیان تیم‌های ملی ایران انتخاب از بین نفرات متعدد در پست‌های مختلف است.
وی درباره سرپرست فدراسیون والیبال نیز گفت: با مرادی سال‌ها رفاقت و همکاری داشته ام و یقین دارم که ایشان می تواند به رشد و توسعه والیبال کمک کند تا این رشته ورزشی به آرمان خود یعنی سکوی المپیک دست یابد. انتظارات مردم از والیبال نشان دهند عملکرد خوب این رشته ورزشی در سال‌های اخیر است، از شخص اول کشور (رهبر معظم انقلاب) تا دیگر مسئولین و مردم همه پیگیری والیبال هستند که نشان از موفقت این رشته دارد.
در ادامه این مراسم وحید مرادی سرپرست جدید فدراسیون والیبال گفت: زحماتی که دکتر داورزنی در این سال ها کشیدند، اثرگذار و ماندگار است و کسی نمی تواند منکر آن شود. همه موافق این هستند که والیبال نوین کشور مدیون زحمات ایشان با حضور همکارانی است که برآیند آن رشد والیبال کشور بوده است.
وی گفت:افشاردوست، پورحسن و همکاران پیشین ایشان برخی در این جلسه حضور دارند و با تلاش‌های دکتر داورزنی والیبال کشور در سطح آسیا درخشید و در جهان شناخته شد.
مرادی تاکید کرد: افرادی در مجموعه مدیریت تاثیرگذار هستند که همدل باشند. امیدوارم با نظرات همه بزرگواران موافق و مخالف راه درست را پیدا کرده و ریل گذاری درستی کنیم. مسلما فدراسیون والیبال از تجارب ارزنده دکتر داورزنی بهره خواهد برد، برای ایشان در تمامی زمینه ها آرزوی سلامت دارم.
در پایان سید محمد پولادگر با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر داورزنی تقدیر و تشکر کرد و حکم وزیر ورزش و جوانان به دکتر مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال را به وی اهدا کرد.

نظر شما