شناسهٔ خبر: 63949229 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صالح آمد و یامگا نیمکت‌نشین شد

اعلام ترکیب استقلال با یک تغییر غیرمنتظره

ترکیب استقلال برای دیدار با فولاد اعلام شد که طی آن یامگا جایش را به صالح حردانی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، میان استقلال و فولاد در اهواز برگزار می‌شود. جواد نکونام به دنبال یک پیروزی روحیه‌بخش قبل از دربی پایتخت است و ایگناسیو نیز قصد ندارد از این بازی خانگی، دست خالی برگردد.

کادرفنی استقلال برای این مسابقه با یک تغییر نسبت به دیدار گذشته برابر ذوب‌آهن پای به زمین مسابقه می‌گذارد که طی آن صالح حردانی به جای کوین یامگا در ترکیب تیمش قرار گرفته است.

بولت استقلالسیدحسین و مأموریت سخت
کاپیتان استقلال در شرایطی به مصاف فولاد می‌رود که در آخرین تقابل دو تیم در اهواز، موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد و امروز نیز آبی‌پوشان امیدوار هستند که سیدحسین بتواند برابر خط حمله میزبان، گلی را دریافت نکند.

بولت استقلالمثلث خط دفاعی بدون تغییر است
جواد نکونام برای این مسابقه نیز به مانند سایر دیدارهای پیشین آبی‌پوشان، تیمش را با سه مدافع روانه میدان کرده است که روزبه چشمی در مرکز خط دفاعی قرار گرفته است و ایمان سلیمی به همراه آرمین سهرابیان نیز دیگر مدافعان استقلال هستند.

بولت استقلالراست و چپ، بازگشت سعادت
نکونام در این مسابقه بار دیگر ابوالفضل جلالی را در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته اما برای سمت راست ترجیح داده یامگا را نیمکت‌نشین کند و صالح حردانی را جایگزین او کند.

1955156

بولت استقلالخط میانی، جواد از کمربند میانی راضی است
آرش رضاوند که در همین استادیوم فولاد آرنا توانست خودش را احیاء کند، برابر تیم سابقش به میدان می‌رود. مهدی‌پور و حامدی‌فر هم دوباره از ابتدا در ترکیب تیمشان قرار گرفته‌اند.

بولت استقلالاعتماد دوباره به زوج خط جمله
گوستاوو بلانکو که در بازی برابر تراکتور نخستین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند، در بازی قبل برابر ذوب‌آهن موفق به تکرار این موضوع نشد و او امروز در تلاش است تا به روند گلزنی بازگردد. دیگر عنصر تهاجمی تیم نکونام نیز به مانند سایر مسابقات، مهرداد محمدی است و آبی‌ها روی سرعت و توانایی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

استقلال ترکیب استقلال برای دیدار برابر فولاد:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی

نظر شما