شناسهٔ خبر: 63861107 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

درگیری شدید مقاومت در شمال غزه/ بمباران شدید خان یونس+فیلم

منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه قلیبو در شمال نوار غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه قلیبو در شمال نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر قسام اعلام کرد که یک تانک دیگر اشغالگران اسرائیلی را در شرق بیت لاهیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

نیروهای مقاومت همچنین گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل ساختمانی در شرق بیت لاهیا پناه گرفته بودند، با راکت ضدزره TBG هدف قرار داده است. مبارزان مقاومت همچنین، کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در بیت حانون با راکت‌های ضدنفر هدف قرار داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد یک خودروی زرهی اسرائیلی را در شرق بیت لاهیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است. نیروهای قسام یک تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب جبالیا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام اعلام کرد: مجاهدان این گردان‌ها از طریق یکی از تونل‌ها گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در بیت حانون با بمب و سلاح تیربار مورد حمله قرار دادند. نیروهای مقاومت فلسطین همچنین پایگاه نظامی رعیم را با موشک‌های کم برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داد.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس ۴ خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در شرق غزه با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در منطقه ابو هولی با گلوله‌های خمپاره ۶۰ کالیبری هدف قرار داده و پایگاه کیسوویم را هم هدف حمله موشکی قرار داده است.

همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد یک خودروی زرهی اسرائیلی را در شرق غزه با بمب ثاقب منفجر کرده و دو خودروی زرهی دیگر را هم با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده است.

بمباران شدید خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش به طور پیوسته در حال بمباران شدید مناطقی در شرق رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه است. منابع محلی اعلام کردند که این شدیدترین حملات صهیونیست‌های اشغالگر به جنوب نوار غزه از آغاز جنگ بوده است.

نظر شما