شناسهٔ خبر: 63857202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

الهلال – نساجی | آمار دو تیم و ترکیب احتمالی

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان و نساجی مازندران  از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملک فهد با هم دیدار می کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، الهلال عربستان و نساحی در تشرفاتی ترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. الهلال با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۱۳+ صدرنشینی اش را در گروه تثبیت کرده اما نمی خواهد فرصت ۱۶ امتیازی شدن را از دست بدهد. نساجی هم که بعد از شکست از نوبهار در بازی رفت صعود نکردنش از گروه قطعی شد و بازی های گروه برای شاگردان رحمتی تشریفاتی شدند. الهلال در بازی رفت در ورزشگاه آزادی با درخشش نیماری که دیگر در ترکیب ندارد موفق شد ۳-۰ نساجی را شکست دهد.

«ژرژ ژسوس» سرمربی پرتغالی الهلال برای این بازی، نام روبن نوس و مالکوم را از فهرست تیمش خط زده است اما یاسین بونو دروازه بان مراکشی این تیم در ترکیب الهلال حضور خواهد داشت. همچنین الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال که با ۵ گل زده پشت سر اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی النصر در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد در ترکیب الهلال حضور دارد و می‌خواهد با گلزنی در این بازی به صدر جدول گلزنان صعود کند.

الکساندر ساویچ، میشل دلگادو و کالیدو کولیبالی سایر بازیکنان خارجی الهلال هستند که برای دیدار با نساجی از سوی ژسوس فرخوانده شده اند. با توجه به لیست نفرات دعوت شده به این بازی می‌توان گفت که سرمربی پرتغالی الهلال قصد استفاده از ترکیب دوم تیم خود را ندارد و با تمام نفرات اصلی ترکیب الهلال را برای دیدار با نساجی روانه زمین خواهد کرد.

ترکیب احتمالی الهلال برابر نساجی:

یاسین بونو (دروازه‌بان)، خلیفه الدوساری، علی البولیحی، محمد جحفالی، سعود عبدالحمید، سلمان الفرج، محمد کنو، عبدالله الحمدان، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، میشل دلگادو و صالح الشهری

 

خبرهای داغ دیگر:

نظر شما