شناسهٔ خبر: 63829455 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حمله موشکی مجدد قسام به تل آویو

گردان‌های القسام مجدد با حملات موشکی به تل آویو به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، منابع صهیونیستی گزارش دادند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در دور جدید عملیات موشکی، حداقل یکصد فروند راکت و موشک به تل‌آویو و حومه آن شلیک کرده و ساکنان این مناطق باید هرچه سریعتر به پناهگاه‌ها بروند. 

 

به دنبال حملات راکتی گردان های القسام(شاخه نظامی حماس)، آژیر خطر در تل آویو و مناطق وسیعی از مرکز اراضی اشغالی از جمله بنی براک، رمات گان، ریشون لتسیون، بات یام و اللد به صدا درآمده است.

 

منابع عبری زبان از وقوع بیش از ۲۰ انفجار در تل آویو خبر دادند.

 

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند یکی از موشک‌های قسام مستقیماً به شهرک صهیونیست‌نشین مودعین در غرب رام الله اصابت کرده و شمار زیادی از نیرو‌های رژیم صهیونیستی راهی این منطقه شدند.به گزارش این منابع، ۲ موشک به جاده ۴۴۳ و جاده شماره ۱ در حد فاصل قدس و تل آویو اصابت کرده است.

 

لحظاتی بعد گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کشتار کودکان و زنان در این منطقه، موج جدیدی از حملات موشکی را به تل‌آویو انجام داده است.

 

القسام همچنین با انتشار تصویری از لحظه شلیک تعداد زیادی از موشک‌ها به سمت صهیونیست‌ها، بر تداوم مقاومت تا پایان تجاوزات اشغالگران به نوار غزه تاکید کرد.

 

منابع صهیونیستی همچنین تصایوری از تل‌آویو منتشر کردند که نشان می‌دهد یک فروند موشک گنبد آهنین ضمن ناتوانی در رهگیری، دچار اشتباه شده و به خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها در محله «غوش‌دان» برخورد کرد.

 

رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.

 

انتهای پیام /ی.ح/25

نظر شما