شناسهٔ خبر: 63820967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلزنی پس از یک ماه؛

طارمی پس از بارسلونا یک هدف خاص دارد

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل فامالیکائو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال مقابل تیم رده هفتمی فامالیکائو قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که چهار شب قبل در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور ثابت و 90 دقیقه‌ای مقابل بارسلونا داشت و با بدشانسی یک گل او توسط VAR مردود اعلام شد، امیدوار است امشب برابر فامالیکائو نمایش درخشانی داشته باشد و دوباره در لیگ برتر پرتغال گلزنی کند.

ستاره ایرانی پورتو در فصل جاری از لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده که امیدوار است در دیدار امشب مقابل فامالیکائو این آمار را بهتر کند و پس از یک ماه در این رقابت‌ها گلزنی داشته باشد.

1961539

مهدی طارمی آخرین گل خود در لیگ برتر پرتغال را در هفته نُهم این رقابت‌ها مقابل ویزلا به ثمر رساند که سعی دارد امشب به روند بدشانسی و ناکامی خود در گلزنی پایان بدهد.

تیم فوتبال پورتو با هشت پیروزی، یک مساوی و دو شکست در این فصل 25 امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر پرتغال است که در صورت برتری مقابل فامالیکائو، با یک بازی بیشتر از بنفیکا صدرنشین و اسپورتینگ لیسبون رده دومی، با این تیم‌ها هم‌امتیاز خواهد شد.

نظر شما