شناسهٔ خبر: 63791538 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

باقری خبر داد؛

آغاز نظرسنجي عمومي طرح «من شهردارم 2»؛ از فردا

صاحب‌خبر -
آغاز نظرسنجي عمومي طرح «من شهردارم 2»؛ از فردا
خبرگزاری آریا - معاون شهردار تهران از آغاز نظرسنجی عمومی از شهروندان تهرانی در راستای اجرای طرح «من شهردارم 2» از 11 آذرماه امسال خبر داد.
مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه 11 آذرماه فاز نظرسنجی از شهروندان برای طرح «من شهردارم 2» آغاز خواهد شد، گفت: تاکنون همکاران ما امکان‌سنجی پروژه‌هایی که مردم در مرحله اول پیشنهاد داده اند را بررسی کرده اند.
وی ادامه داد: بالغ بر چند هزار پروژه پیشنهاد شده و امکان سنجی شده است تا ببینیم چه تعداد از این پروژه‌ها می‌توانند در مرحله نظرسنجی نهایی قرار بگیرند.
باقری ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوان با زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده فاز نظرسنجی طرح «من شهردارم 2» را به خوبی پیش برد، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که بیش از یک میلیون شهروند در نظرسنجی این طرح شرکت کنند.
وی با بیان اینکه سال قبل حدود 2000 پروژه در معرض نظرسنجی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: آنچه در دومین سال اجرای طرح «من شهردارم» برای ما اهمیت دارد، امکان‌سنجی طرح‌هاست.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: افزایش بودجه برای پروژه‌های برآمده از طرح «من شهردارم 2» نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/

نظر شما