شناسهٔ خبر: 63775295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

می توان دامنه حوزه وقف را به جوانی جمعیت گسترش داد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس موضوع وقف را بسیار گسترده دانست و گفت: می‌توان دامنه حوزه وقف را به جوانی جمعیت را گسترش داد و اقدامات بزرگی در این زمینه را رقم زد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با دبیر ستاد ملی جمعیت اظهار داشت: هر اقدامی که در استان هرمزگان و سطح کشور نیاز است برای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت انجام شود.

وی ادامه داد: مجموعه دفتر نماینده رهبرمعظم انقلاب در استان هرمزگان همراه و همکار خواهد بود و در این راستا سعی می‌کنیم دستگاه‌ها را همسو و همراه کنیم.

عبادی زاده، با اشاره به اهمیت راه‌اندازی قرارگاه جوانی جمعیت، تشریح کرد: سهم هر دستگاه و نهاد باید در تحقق هدف مشخص شود و نقش ویژه‌ای برای دستگاه‌های تخصصی و رسانه‌ها و مطبوعات که بسیارتاثیرگذار هستند، برای عملیاتی شدن این امر یک دبیرخانه تخصصی برای این قرار گاه دیده شود.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه نهادهای حمایتی باید از روستاییان برای جوانی جمعیت حمایت کنند، گفت: رهبرمعظم انقلاب بارها در بیانات مختلف خود تاکید کردند کههمه ارکان نظام باید به سمتی گام بردارند که مسئله جمعیت به عنوان اولویت اصلی کشور شناخته شود و یک عزم همگانی برای مدیریت این موضوع در برهه تاریخی ایجاد شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اینکه شاخص‌های جمعیتی در شرق هرمزگان افق خوبی را برای استان هرمزگان نشان می‌دهد، عنوان کرد: جامعه روستایی و سنتی استان هرمزگان بیشتر مستعد فرزندآوری هستند به همین جهت توصیه می‌کنم حمایت از این اقشار و دیگر خانواده‌ها از طریق کمک‌های نهادهای حمایتی در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/
 

نظر شما