شناسهٔ خبر: 63772350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

سنگ‌اندازی انگلیسی‌ها به قطار تکواندو ایران در مسیر المپیک 2024

صاحب‌خبر -
 
فینال مسابقات گرندپری منچستر در حالی ۱۱ آذرماه آغاز خواهد شد که ظاهرا انگلیسی‌ها با سنگ‌اندازی، نمی‌خواهند تکواندو ایران در المپیک حضور داشته باشد.
فینال مسابقات گرندپری تکواندو در حالی طی روزهای 11 و 12 آذرماه به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر برگزار خواهد شد که تیم ملی تکواندوی ایران قرار است با ترکیب 5 تکواندوکار در فینال این مسابقات حضور پیدا کند. مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری و ابوالفضل زندی در بخش مردان، مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی در بخش دختران قرار است در فینال رقابت‌های گرندپری حضور پیدا کنند، اما تا عصر دیروز روادیدی برای حضور ملی‌پوشان ایرانی در فینال مسابقات گرندپری از سوی کشور انگلستان صادر نشد.. 
عدم صدور روادید ملی‌پوشان ایرانی ما را یاد بدقولی‌های کشور انگلستان می‌اندازد، چرا که سیاست‌های چندگانه انگلیسی‌ها برای چندمین بار است که به تکواندو ایران در مسیر افتخارآفرینی آسیب جدی وارد کرده است. هنوز خانواده بزرگ تکواندو فراموش نکرده است که سال گذشته نیز تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در فینال مسابقات گرندپری منچستر با وسواس‌های عجیب و بی‌دلیل کشور انگلستان رو‌به‌رو شد و در نهایت هوگوپوشان ایرانی فرصت حضور در فینال مسابقات گرندپری را از دست دادند.
بنا بر آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی فدراسیون تکواندو اگر مهدی حاج موسایی در وزن منهای 58 کیلوگرم در گرندپری منچستر حضور داشته باشد و موفق به کسب مدال برنز شود و مهران برخورداری در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال نقره کسب کند حضور این دو هوگوپوش در المپیک پاریس قطعی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود و این اتفاق بزرگ ظاهرا کام انگلیسی‌ها را تلخ می‌کند.

 

نظر شما