شناسهٔ خبر: 63758408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال دنبال قدرت‌نمایی در بازی تشریفاتی/ آرسنال به فکر صدرنشینی

در مهم ترین دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه منچستریونایتد به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت و رئال مادرید میزبان ناپولی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد و سرنوشت صعود و سقوط برخی تیم‌ها مشخص خواهد شد که در مهمترین مسابقات منچستریونایتد به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت و رئال مادرید میزبان ناپولی خواهد بود.

برنامه کامل این دیدارها به شرح زیر است:

ساعت ۲۱:۱۵

* گالاتاسرای - منچستریونایتد

* سویا - آیندهوون

ساعت ۲۳:۳۰

* بایرن مونیخ - کپنهاگن

* آرسنال - لانس

* رئال مادرید - ناپولی

* براگا - یونیون برلین

* بنفیکا - اینتر

* رئال سوسیداد - سالزبورگ

رئال دنبال قدرت‌نمایی در بازی تشریفاتی/ آرسنال به فکر صدرنشینی

تاکنون تیم‌های بایرن مونیخ از گروه A، رئال مادرید از گروه C، رئال سوسیداد و اینتر از گروه D به مرحله حذفی قطعی شده است. آرسنال و ناپولی شانس زیادی برای صعود دارند و منچستریونایتد آخرین امیدهای خود را برای صعود در ترکیه جست و جو می‌کند.

گروه A: آخرین شانس منچستریونایتد

در گروه A تیم بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی صدرنشین است و صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی کرده است و امشب میزبان کپنهاگن چهار امتیازی است که در رده دوم قرار دارد. در دیگر دیدار این گروه هم منچستریونایتد در ترکیه به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت. گالاتاسرای با ۴ و منچستر با ۳ امتیاز سوم و چهارم هستند و شاگردان «تن هاخ» برای آنکه امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارند محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند.

گروه B: شاگردان آرتتا به دنبال پیروزی خانگی

در این گروه آرسنال با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آیندهوون و لانس با ۵ امتیاز دوم و سوم هستند و سویا با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. آرسنال باید در دیدار امشب به مصاف لانس برود و در صورت پیروزی در این مسابقه صعود خود به عنوان صدرنشین را قطعی می‌کند. در دیگر مسابقه هم آیندهوون میهمان سویا خواهد بود.

گروه C: رئال به دنبال کسب حداکثر امتیازات است

در این گروه رئال مادرید با چهار پیروزی ۱۲ امتیازی است و صدر جدول را در اختیار دارد و ناپولی ۷ امتیاز دوم است. رئال مادرید که صعود به مرحله بعدی قطعی شده است باید از ناپولی پذیرایی کند و در دیگر مسابقه هم تیم براگا میزبان یونیون برلین خواهد بود. براگا با ۳ امتیاز و یونیون برلین با یک امتیاز تیم‌های سوم و چهارم این گروه هستند.

گروه D: تقلای بنفیکا برای لیگ اروپا

در گروه D تیم‌های رئال سوسیداد و اینتر ۱۰ امتیازی هستند و سوسیداد به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین است. سالزبورگ با ۳ امتیاز و بنفیکا هم بدون امتیاز سوم و چهارم هستند. بنفیکا در بازی امشب میزبان اینتر خواهد بود و امیدوار است ناکامی‌های خود در چهار هفته اخیر را مقابل این تیم قدرتمند ایتالیایی جبران کن و در عین حال امیدوار باشد رئال سوسیداد هم در خانه از سد سالزبورگ عبور کند تا امیدهایش برای صعود به لیگ اروپا همچنان زنده باشد.

نظر شما