شناسهٔ خبر: 63732052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی سپاهان برابر نیروی هوایی عراق در آزادی

صاحب‌خبر -

شفقنا – سپاهان در پنجمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که بازی با برتری سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شفقنا ورزشی سپاهان در پنجمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که بازی با برتری یک گله سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان ایران:
سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی(46-شهریار مغانلو)، فرشاد احمدزاده (۹۳ سیاوش یزدانی)، رضا اسدی ( ۷۵ دابو)
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب نیروی هوایی عراق:
محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه (۶۰ کریم عبدالحکیم)، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر (۸۰ سیمپسون ادوکو) فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، طارق همام (۵۹ محمد قاسم مجید)، علی جاسم، مهند عبدالرحیم.
سرمربی: ایوب اودیشو

شرح گل:

سپاهان ۱ – نیرو هوایی صفر؛ دقیقه ۵:  پاس در عرض برای دروازه‌بان نیروی هوایی تحت فشار بازیکنان سپاهان، کیفیت لازم را نداشت و رامین رضاییان با پرس دروازه‌بان او را دچار اشتباه کرد و پیش از او به توپ رسید. ضربه رامین به‌آرامی در مسیر باز کردن دروازه بود اما فرشاد احمدزاده نتوانست جلوی خودش را بگیرد و با یک ضربه پرقدرت پای چپ و تقریبا از روی خط، گل اول بازی را به ثمر رساند.

اخطارها :

سپاهان: 
فرشاد احمدزاده (8)
رامین رضاییان(82)

نیروی هوایی: 
ابراهیم بایش (24)
سعد عبدالامیر (27)
فرانکو آتچو(81)
مصطفی سعدون(82)

اخراج:

سپاهان: جواد حسین‌نژاد (43)

شرح بازی:

دقیقه ۱۳: کرنر پرقدرت رامین رضاییان از جناح چپ روی تیر دورتر فرود آمد و محمدی با یک پرواز بلند خودش را به توپ رساند، اما ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۵: پاس دیدنی احمدزاده رضاییان را از جناح راست به راه انداخت. رامین با سرعت بالا خودش را به نزدیکی‌های محوطه رساند. پاس در عرض او حوالی نقطه پنالتی به حسین‌نژاد رسید، ولی توپ روی پای او جفت و جور نشد و ضربه او راه به جایی نبرد. در ادامه VAR لحتمال برخورد توپ با دست مدافع نیروی هوایی را بررسی کرد و رای به ادامه بازی داد. دقیقه ۳۵: پاس بلند برای جاسم ستاره نیروی هوایی و فرار او در فضای پشت مدافعان سپاهان او را به نزدیکی‌های شش قدم رساند، اما پاس در عرض او به خوبی توسط نیازمند قطع شد و توپ در اختیار پیام قرار گرفت. دقیقه ۳۷: فاصله میلیمتری نیرو هوایی تا گل؛ کار ترکیبی بازیکنان نیروی هوایی باز هم از جناح راست جاسم را به نزدیکی‌های محوطه رساند اما این بار پاس در عرض او از پیام نیازمند گذشت و در دهانه دروازه خالی به مهند عبدالرحیم رسید اما این بازیکن کار سخت‌تر را انتخاب کرد و توپ را به فضای خالی بالای دروازه زد. دقیقه ۴۸: نیروی هوایی باز هم جناح راست را برای حمله انتخاب کرده. جاسم و سعدون در این سمت بازیکنان سپاهان را آزار می‌دهند. حرکت پا به توپ جاسم و پاس تودر او در محوطه سپاهان به سعدون رسید و او پا به توپ به سمت دروازه رفت و به زاویه مخالف شوت زد ولی ضربه او از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه ۶۲: کرنر بلند از جناح راست به تیر دورتر و روی خط پنج و نیم متر فرود آمد و رسلان حنون به روی هوا بلند شد و بالاتر از دیگران به توپ ضربه زد اما ضربه سر او به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت. دقیقه ۷۸: باز هم جاسم و باز هم از جناح راست، این بار از نزدیکی‌های محوطه جوان عراقی شانس خود را با یک ضربه پرقدرت امتحان کرد اما نیازمند باز هم با جایگیری مناسب توپ را به کنترل خود در آورد. دقیقه ۸۳: حرکت پا به توپ قاسم بازیکن تعویضی از جناح راست و پاس او به جاسم، چسبیده به محوطه سپاهان به شماره ۱۰ نیروی هوایی رسید او هم بلافاصله به سمت دروازه شوت زد اما ضربه او مستقیم به آغوش نیازمند رفت. دقیقه ۹۳ : شوت پرقدرت جاسم با پای راست و از پشت محوطه سپاهان توسط نیازمند با مشت دور شد.

نظر شما