شناسهٔ خبر: 63732025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نفس در سینه پرسپولیسی ها حبس شد / جدول جذاب و هیجان انگیز تیم های دوم + عکس

مهدی فیضی صفت

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن النصر در نیمه اول نتوانست این تیم را در عربستان شکست بدهد.

به گزارش طرفداری، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از تساوی بدموقع مقابل استقلال تاجیکستان، نیاز به کسب امتیاز از النصر با تمام ستاره‌های خارجی این تیم در ریاض داشتند. النصر در نیمه اول اخراجی داد ولی با این حال پرسپولیس در گلزنی ناکام بود و تکلیف صعود به بازی آخر کشیده شد.

سپاهان 9 نفره توانست حریف خود را مغلوب کند و امیدوارترین تیم به صعود در قامت بهترین تیم دوم لقب بگیرد. پرسپولیس نیز کورسوی امیدی دارد و باید از زمین بازی آخر با تمام امتیازات خارج شود. در هفته پایانی سپاهان با یک تساوی صعود می‌کند، نوبهار با توجه به پیروزی احتمالی مقابل بمبئی ۱۳ امتیازی می‌شود و شارجه هم الفیصلی را خواهد برد. بازی آخر سپاهان مقابل الاتحاد خواهد بود. این تیم در صورت پیروزی صدرنشین گروه خواهد شد و به همراه الاتحاد 12 امتیازی صعود می کنند. سپاهان در صورت تساوی 11 امتیازی خواهد شد و شانس بالایی برای صعود خواهد داشت.

پرسپولیس هم با تساوی مقابل النصر، هشت امتیازی شد و در دیدار آخر خود مقابل الدحیل حذف‌شده باید پیروز شود. الشارجه سرخپوشان را تعقیب می‌کنند و شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله بعد خواهند داشت. در صورت برد شارجه در هفته آخر مرحله گروهی، شاگردان گل محمدی نیاز به برد پرگل مقابل الدحیل دارند.

جدول تیم های دوم لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب)

1. سپاهان 10 متیاز، تفاضل +9

2. نوبهار 10 متیاز، تفاضل +6 (۴ بازی)

3. پرسپولیس‌ 8 امتیاز ، +1

4. الشارجه 8 امتیاز، تفاضل 0

5. پاختاکور 4 امتیاز، تفاضل -2 (۴بازی)

بازی‌های هفته آخر

مومبای سیتی - نوبهار

پرسپولیس - الدحیل

الاتحاد - سپاهان

لشارجه - الفیصلی

پاختاکور قطعا حذف شده است.

نظر شما