شناسهٔ خبر: 63730835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حواشی بازی سپاهان - نیروی هوایی| از درگیری روی سکوها تا ناراحتی رضاییان از گلزن طلایی‌پوشان

هواداران سپاهان در حین بازی تیم‌شان مقابل نیروی هوایی عراق، روی سکوهای ورزشگاه آزادی چندین مرتبه درگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 به مصاف نیروی هوایی عراق رفته است. برگزاری این بازی حواشی و اتفاقاتی را به همراه داشت که در زیر می‌خوانید:

* حدود 10 هزار هوادار اصفهانی از یک ساعت قبل از بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و به شدت از همان ابتدا بازیکنان سپاهان را مورد تشویق قرار دادند.

* پیش از شروع بازی، هواداران سپاهان با نصب تصویری از ژوزه مورایس روی سکوهای ورزشگاه سرمربی پرتغالی تیم‌شان را تشویق کردند.

* حدود هزار هوادار عراقی با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق نیروی هوایی پرداختند.

* در صحنه به ثمر رسیدن گل سپاهان، در حالی که رضاییان با دروازه‌بان نیروی هوایی تک به تک شده و در آستانه گلزنی بود، ضربه‌اش در یک قدمی دروازه خالی جلوی پای فرشاد احمدزاده افتاد و شماره 10 سپاهان توپ را وارد دروازه کرد. پس از گلزنی احمدزاده، رضاییان از حرکت هم‌تیمی‌اش ناراحت شد. او انتظار داشت که ضربه‌اش وارد دروازه و نامش به‌عنوان گلزن بازی ثبت می‌شد. احمدزاده و سایر بازیکنان سپاهان پس از ناراحتی رضاییان از او دلجویی کردند.

* در نیمه اول بین تماشاگران سپاهان چندین بار درگیری پیش آمد که با دخالت ماموران انتظامی پایان یافت.

* در دقیقه 42 محمدجواد حسین‌نژاد با خطای شدیدی که روی پای بازیکن عراقی مرتکب شد، از بازی اخراج شد که این تصمیم با اعتراض هواداران و کادر فنی سپاهان مواجه شد. پس از آن هواداران اصفهانی به شدت هافبک تیم‌شان را تشویق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما