شناسهٔ خبر: 63700006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای اولین مرتبه تیمم را به‌طور کامل در اختیار دارم؛

مورایس: بعضی تصمیمات را متوجه نمی‌شوم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان شرایط تیمش پیش از مصاف با نیروی هوایی را بسیار خوب ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف با نیروی هوایی در زمین جروکان اصفهان برگزار شد. مهم‌ترین نکته این تمرین بازگشت عیسی آل‌کثیر به تمرینات تیم بود و مورایس هم در حاشیه این تمرین با خبرنگاران اصفهانی که در زمین جروکان حضور داشتند، گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای داشت.

صحبت خبرنگاران با مورایس با این سوال شروع شد که سرمربی پرتغالی آخرین شرایط تیم را توضیح بدهد و او در واکنش به این سوال گفت:« فکر می‌کنم برای اولین مرتبه است که تمامی ترکیب را در اختیار داریم. خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم در استادیوم خودمان بازی کنیم. جو خیلی بهتری می‌شد. الان به هر حال باید در تهران بازی کنیم. انتظارمان از هواداران این است که حضور حداکثر حضور را داشته باشند و شب خیلی خوبی را در کنار هم سپری کنیم.» 

او سپس در واکنش به این سوال که آیا هیچ مصدومی در تیم وجود ندارد، بیان کرد:« یک سری بازیکنان هستند که در حال ریکاوری پس از مصدومیت هستند. ولی خب الان تنها بازیکنی که مصدوم است، نورافکن است. بقیه بازیکنان از مصدومیت برگشته‌اند. مثلا شکاری اینکه به صورت صد درصد آماده باشد، هنوز به این مرحله نرسیده، اما مابقی در کنارمان هستند.» 

سوال بعدی از مورایس درباره تیم نیروی هوایی و اهمیت این مسابقه بود و او در واکنش به آن گفت:« آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند. تیمی است که دو بازیکن مهم و خوب برای خودشان دارند. ولی خب باید این را بگویم که در لیگ قهرمانان آسیا باید به تمام تیم‌ها توجه داشته باشیم. چون تیم‌هایی که به این مرحله صعود می‌کنند، تیم‌های با کیفیتی هستند. امیدوار بودیم تمام تماشاچیان را داشته باشیم. اگر در استادیوم خودمان بازی می‌کردیم، ورزشگاه پر می‌شد.» 

او سپس بار دیگر به انتقاد صریح از حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت و درباره محرومیت سپاهان از میزبانی در آسیا گفت: «این تصمیماتی است که من متوجه نمی‌شوم. چون فوتبال برای عشق مردم است. این تصمیمات به نظرم منطقی نیست.»

نظر شما