شناسهٔ خبر: 63656286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

احمد سالک در گفتگو با نامه نیوز:

دولت تلاش می‌کند اما مردم به معیشت‌شان نگاه می‌کنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: جلب اعتماد عمومی بیشتر باید از طریق بهبود وضعیت معیشت مردم انجام شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: انتخابات مجلس در پیش است و همگان به لزوم پرشور شدن این عرصه رقابتی تأکید دارند اما هنوز نشانه هایش در جامعه دیده نمی شود.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با نامه نیوز درباره شکل گیری انتخابات مشارکتی گفت: هنوز شیب صعودی فعالیت های انتخاباتی خیلی ضعیف است؛ این به مجموعه دستگاه های تبلیغاتی کشور اعم از صداوسیما و رسانه ها مربوط می شود. انتخابات مجلس اسفندماه برگزار می شود و تا آن زمان حدود 3 ماه زمان باقی است. چند وقت دیگر موضوع بررسی لایحه بودجه در مجلس آغاز می شود و همه حواس ها جای دیگری غیر از انتخابات خواهد بود.

وی تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را ضروری خواند و افزود: البته این بستگی دارد به اینکه گشایشی در معیشت مردم توسط دولت شکل واقعی پیدا کند اما این وضعیت را به معنای واقعی کلمه قوی نمی بینیم و ضرورت دارد که این کار سرعت پیدا کند. تلاش دولت در داخل و خارج کشور گسترده است اما مردم به معیشت شان نگاه می کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی بیشتر باید از طریق بهبود وضعیت معیشت مردم انجام شود، یادآور شد: اگر تخم مرغ در بازار دانه ای 5 هزار تومان است وقتی مردم راضی می شوند که قیمت یک دانه تخم مرغ 4 هزار تومان شود یعنی کاهش قیمت ها را در معیشت شان حس کنند. کاهش مشکلات اقتصادی، حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی را تضمین می کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: نکته بعدی آنکه در این دوره از انتخابات تعداد نامزدها بسیار بالاست و این اتفاق مثبتی است. حضور افراد با ظرفیت های مختلف در انتخابات می تواند در جامعه یک حرکت شورآفرینی ایجاد کند. وقتی شهرستانی 5 نماینده در مجلس دارد اما 750 نامزد در میدان هستند این رقابت را خیلی جدی و سخت می کند اما در عین حال باید مراقبت صورت گیرد تا وحدت امت حفظ شود.

نظر شما