شناسهٔ خبر: 63632803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«مدارس کانکسی در دلفان بر چیده می‌شود»

صاحب‌خبر -

نماینده دلفان و سلسله در مجلس گفت: در موضوع ورزش نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

به گزارش یافته، نماینده دلفان و سلسله در سخنانی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای گذشته جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف آموزشی حوزه انتخابیه اعم از کمبود فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و… مطرح شد.

یحیی ابراهیمی افزود: در این جلسه بر برچیده شدن مدارس کانکسی و ساخت مدارس استاندارد در دلفان و به طور کلی در استان لرستان تاکید شد.
نماینده دلفان و سلسله در مجلس اظهار کرد: همچنین در این نشست موارد دیگری همچون ساخت درمانگاه فرهنگیان دلفان، راه اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد مطرح شد و مقرر شده است این موارد مطروحه پس از بررسی های لازم در دستور کار قرار گیرند.

این نماینده در مجلس بیان کرد: در موضوع ورزش نیز نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

انتهای پیام

نظر شما