شناسهٔ خبر: 63604362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش غیرمنتظره: حمایت کاپیتان رئال از ستاره بارسا!

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از گاوی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گاوی در جریان پیروزی 1-3 تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان در مسابقات انتخابی یورو 2024 با واکنش بسیاری از بازیکنان مطرح لالیگا همراه شد. 

این ستاره اسپانیایی در نیمه اول این دیدار و پس از احساس درد شدیدی که در زانویش داشت با اشک و ناراحتی از زمین بیرون رفت و همین واکنش باعث شد که بسیاری نگران پارگی رباط صلیبی او باشند. 

آزمایش‌های اولیه این حدس و گمان‌ها را تایید کرد و او روز گذشته در بارسلونا حاضر شد تا آزمایش نهایی و ارزیابی کامل از پای او انجام شود و مشخص شد که از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک پایش دچار مصدومیت جدی شده است.

1940641

چنین مصدومیتی به این معناست که او بین هفت تا 9 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و به این ترتیب فصل برای او تمام شده و حضور در رقابت‌های یورو 2024 و المپیک را هم از دست داده است. 

بسیاری از بازیکنان بارسلونا در چند ساعت گذشته حمایت خودشان از این بازیکن را به صورت علنی ابراز کردند و کارواخال هم مانند خوسلو به جمع آن دسته از بازیکنان رئال مادرید پیوست که پیامی برای گاوی ارسال کرده‌اند. 

این کاپیتان رئال مادرید در این پیام نوشت: «رقیب‌ و هم تیمی، اما بالاتر از هر چیزی انسان هستیم. تو قوی‌تر از قبل بازخواهی گشت دوست من، با آرزوی قدرت بسیار.»

نظر شما