شناسهٔ خبر: 63541695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

آمریکا جنایتکارترین دولت عالم است

سردار امان الله گشتاسبی با بیان اینکه آمریکا جنایتکارترین دولت عالم است؛ عنوان کرد: امروز ملت فلسطین با تاسی از نهضت امام و رهبری و الگوگیری از ملت ایران تلاش می‌کند تا با سه رمز وحدت، انسجام و توکل برخدا و قرار دادن نظام جمهوری اسلامی و رهبری این نظام به عنوان ام‌القرای جهان اسلام به دنبال احیای حق و و حقوق خود باشند و در حال جهاد و مبارزه هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در اجتماع عظیم مردمی سنندج در حمایت از کودکان مظلوم غزه اظهار داشت: خدا را شاکریم مردم کردستان همچون سراسر کشور در دفاع از مظلومین فلسطین امروز مثل همیشه حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشته اند.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: باید از همه آحاد ملت ایران تشکر کرد،  زیرا هر جا نیاز به حضور مردم باشد، حماسه آفرین شدند.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: در 45 سال قبل مردم ایران به رهبری امام (ره) انقلاب را خواستند تا استقلال آزادی و جمهوری اسلامی به پا کنند و احکام اسلامی در آن اجرا شود، اما استکبار در همان ابتدا شروع به کارشکنی، مهار و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: سه عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، اول ایمان راسخ، دوم تبعیت از امام (ره) و سوم وحدت بود و انشاالله تا قیامت این سه رمز باقی می ماند، لذا امروز در جای جای جهان اسلام هر حرکت، هر نهضت و هر جریانی که علیه منافع آمریکا تلاش می‌کند آن را از جمهوری اسلامی و از امام و رهبری و حضور شجاعانه ملت ما در صحنه‌های مختلف می‌دانند.

سردار گشتاسبی گفت: امروز ملت فلسطین با تاسی از نهضت امام و رهبری و الگوگیری از ملت ایران تلاش می‌کند تا با سه رمز وحدت، انسجام و توکل برخدا و قرار دادن نظام جمهوری اسلامی و رهبری این نظام به عنوان ام‌القرای جهان اسلام به دنبال احیای حق و حقوق خود باشند و در حال جهاد و مبارزه هستند.

وی با بیان اینکه همه معاندین می‌دانند که انقلاب اسلامی ما و مردم مظلوم فلسطین برای حق خود تلاش می‌کنند، گفت: نظام اسلامی ما شهید داد تا انقلاب اسلامی پایدار بماند و امروز نیز فلسطین در هفتاد سال مبارزه تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار شهید و جانباز برای اسلام و استقلال‌شان ارزانی داشتند و بی‌شک رمز موفقیت ما و دنیای اسلام در اتحاد و تبعیت از رهبری ولی امر مسلمین در عالم است.

سردار گشتاسبی افزود: همه کسانی که آمریکا را حمایت می‌کردند می‌دانند که آمریکا و اسرائیل جنایتکارترین دولت در عالم هستند و جرم مردم فلسطین مگر غیر از این است که از خاک و ارزش‌های الهی خود دفاع می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: همچنان حضور مردم رمز موفقیت در دنیای اسلام است؛ و امروز مردم با حضورشان اعلام می کنند هر کجا پای استکبار باشد پای آن را قطع می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما