شناسهٔ خبر: 63537567 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

معرفی اپلیکیشن برای مدیریت شارژ آپارتمان

اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان امروزه به یکی از بهترین ابزار کمکی برای مدیران ساختمان ها تبدیل شده است که می تواند تاثیر بسیاری بر روی عملکرد مدیر ساختمان داشته باشد. این اپلیکیشن ها که برای اولین بار در طی ده سال اخیر روانه بازار شده اند، بیشتر به عنوان یک حسابداری کمکی به حساب می آیند که می توانند در مراحل مختلف به مدیران و حتی ساکنین کمک کنند. اپلیکیشن های مدیریت شارژ ساختمان یکی از الزامات برای تسهیل فرایند زندگی در شهرهای بزرگ تبدیل شده است که می توانند تا حد زیادی محاسبات دشوار را از میان برده و رفت و آمد به بانک ها را نیز به حداقل برسانند. در این پست قصد داریم همراه با شما نگاهی به یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت شارژ ساختمان نگاهی انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان هومتیک

اپلیکیشن مدیریت ساختمان هومتیک را می توان به عنوان انقلابی در صنعت مدیریت ساختمان یاد کرد که به کمک آن می توان تمامی مشکلات درون ساختمان را در کمترین زمان و به راحتی حل کرد. این نرم افزار که برای اولین بار در سال 1398 روانه بازار شد و در طی این زمان توانسته به عنوان اولین انتخاب برای مدیران ساختمان تبدیل شود. این نرم افزار که بیشتر بر روی مباحث حسابداری تمرکز می کند در طی چند وقت اخیر امکان رزرو استخر و سالن اجتماعات را نیز برای آپارتمان ها فراهم آورده و به یکی از پر امکانات اپلیکیشن ها تبدیل شده است.

 

امکان پرداخت قبوض مختلف

اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان هومتیک این امکان را برای تمامی ساکنین فراهم کرده تا با استفاده از آن بتوان تمامی قبوض را پرداخت کرد. شما می توانید با ذخیره کردن شناسه قبوض خود به صورت ماهانه تمامی هزینه را پرداخت کنید.

 

محاسبه هزینه شارژ ساختمان با استفاده از هومتیک

اپلیکیشن مدیریت ساختمان هومتیک به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از معیارهای مختلفی  بتوانید هزینه شارژ واحدهای مختلف را محاسبه کنید. معیارهایی که  می توانید به منظور محاسبه شارژ ساختمان از آن استفاده کنید، شامل متراژ ساختمان ، تعداد ساکنین ، هزینه شارژ ثابت می باشد. با استفاده از همین معیارها هزینه شارژ به درستی محاسبه شده و به صورت الکترونیکی آن را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

 

تابلو اعلانات مرکزی

در اپلیکیشن مدیریت ساختمان هومتیک این امکان برای مدیران فراهم شده است تا تمامی تغییرات حاصل در ساختمان را با ساکنین در میان گذاشته و آن ها را نسبت به تحولات با خبر کرد. این بخش از نرم افزار که استفاده از اتکاء به پیام رسان ها را بی نیاز کرده است یکی از بهترین بخش های هومتیک می باشد.

گزارش دهی به ساکنین و مدیران

ساکنین و مدیران می توانند با استفاده از نرم افزار هومتیک به صورت زمان بندی شده از هزینه های صورت گرفته در ساختمان گزارش تهیه کرده و نسبت به هزینه کرد مدیران اطلاع دقیقی را کسب کنند. در این بخش به صورت Gpeg و پی دی اف می توان گزارش های مختلفی را مشاهده کنید.

 

صندوق پرداخت شارژ ساختمان

یکی از بخش های جالب اپلیکیشن مدیریت ساختمان هومتیک امکان شارژ حساب کاربری می باشد. در این نرم افزار  می توانید هزینه ها را در صندوق ساختمان پرداخت کرده و به صورت خودکار هزینه ها از حساب شما کسر شود. یکی دیگر از کاربردهای این بخش، امکان استفاده از این پول ها برای شرایط اضطراری می باشد. در صورتی که در ساختمان، شرایطی پیش آید که مدیر ساختمان به هزینه مازادی نیاز داشته باشد، می تواند از این بخش برای پرداخت هزینه ها استفاده کند.

 

اجاره استخرهای ساختمان ها

اپلیکیشن مدیریت شارژ هومتیک این امکان را برای مدیران ساختمان فراهم کرده تا با استفاده از آن بتوانند برای تامین هزینه های ساختمان و بهبود شرایط زندگی ساکنین استخرها را به افرادی غیر از ساکن اجاره دهند. در این بخش از نرم افزار مدیران با تبلیغ شرایط ساختمان به افراد مختلف این امکان را فراهم می آورند تا با سادگی و تنها یک کلیک استخرهای مختلف را رزرو و اجاره کنند.

 

اجاره سالن اجتماعات با استفاده از هومتیک

علاوه بر امکان اجاره استخر در این نرم افزار، برای شما شرایطی فراهم شده است تا بتوانید سالن اجتماعات را برای مراسم ها و جلسات کاری اجاره کرده و از امکانات ساختمان بهره بگیرید. در این بخش می توانید بر اساس مراسمی که دارید انواع مختلفی از سالن های اجتماعات را مشاهده کرده و بهترین نمونه را انتخاب کنید. بسیاری از افراد نرم افزار هومتیک را به عنوان اولین و اصلی ترین اپ برای اجاره سالن اجتماعات قلمداد می کنند.

نظر شما