شناسهٔ خبر: 63531346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با «مثلث‌آنلاین»:

مردم تحت تأثیر فضاسازی انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار نمی‌گیرند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم می‌خواهند افرادی عاقل و فهمیده وارد مجلس شوند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: پس از اعلام نتایج صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی اصلاح‌طلبان مشغول فضاسازی‌اند و همه‌جانبه هم به نهادهای نظارتی و هم حتی به اصل انتخابات حمله می‌کنند.

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «در همه ادوار جوسازی‌های اصلاح‌طلبان وجود داشته است. در همه دوره‌های انتخاباتی فضاسازی‌های متعدد را شاهد بوده‌ایم اما مردم تابع تحت‌تأثیر این فضاسازی‌های انتخابات قرار نمی‌گیرند. اکنون با حوادثی که در خاورمیانه و منطقه به وجود آمده، مردم احساس می‌کنند اگر افراد کارآمد، لایق و باتجربه به صحنه نیایند، آینده مبهم خواهد شد. مردم درک می‌کنند که اکنون باید دنبال افرادی بود که اینها بتوانند مشکلات کشور را با علم و تجربه حل کنند. مردم می‌خواهند افرادی عاقل و فهمیده وارد مجلس شوند، نه افرادی که با یک خرما گرمی‌شان می‌کند و یا یک خیار سردی‌شان».

او ادامه داد: «فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با علامه طباطبایی آینده را روشن کرد؛ اینکه افرادی باید باشند که اهل تهاجم با شبه‌افکنی‌ها باشند. در کشور افرادی را داریم که از علم کافی برخوردارند، از میدان‌داری در میدان‌های خط نترسند و بتوانند مانند مرحوم مدرس شجاع و دلیر در سیاست حضور داشته باشند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «جامعه ما جامعه‌ای متدین و انقلابی است. عقبه آن همه شهیدی که دادیم هست و خانواده شهدا و مردم انقلابی تا پای جانشان از انقلاب دفاع می‌کنند. مردم خودشان می‌اندیشند که در میان این بحران‌هایی که در منطقه هست چه باید کرد؟ آنها می‌دانند در این شرایط افرادی می‌توانند کشور را به بهترین شکل اداره کنند که علم و تجربه داشته باشند. حضرت علی(ع) می‌فرمایند ایمان بر چهارپایه عدالت، صبر، یقین و جهاداستوار است. امام حسین(ع) هم می‌فرمایند زندگی تلاش و جهاد است؛ بنابراین افرادی باید وارد مجلس شوند که هم منافع کشور و ولایت را در نظر بگیرند و هم در مقابل دشمن سینه سپر کنند. حتما مردم چنین افرادی را شناسایی و انتخاب می‌کنند».

ابراهیمی در پایان گفت: «امید باید داشت و بدانیم که امید بالاترین سرمایه کشور برای رشد است. حالا این فضاسازی‌ها هم از سوی برخی نیروهای سیاسی می‌شود که مهم نیست و مردم راه درست را می‌شناسند. این افراد هم بهتر است به جای این فضاسازی‌ها بروند مردم را از خودشان راضی کنند.. هنوز هم صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های اجرای اعلام شده است و هنوز شورای نگهبان اعلام نظر نکرده است. پس منتظر باشند تا نتیجه نهایی را شورای نگهبان اعلام کند و امیدوار باشند که انشالله بخش مهمی از ردصلاحیت‌ها هم تأیید شوند».

نظر شما