شناسهٔ خبر: 63530292 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سخنگوی قسام: ورود اشغالگران به بیمارستان شفا،رسوایی برای جامعه جهانی است/ طی 4 روز، 62 تانک اسرائیلی را منهدم کردیم

صاحب‌خبر -

شفقنا-ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد: طی 4 روز گذشته 62 خودروی نظامی و تانک اسرائیلی را منهدم کردیم.

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، ابوعبیده با بیان اینکه روز گذشته آپارتمانی که 9 نیروی ویژه اسرائیلی در بیت حانون در آن پناه گرفته بودند را تخریب و اشغالگران را به هلاکت رساندیم، گفت: مجاهدان ما در میدان، نیروهای دشمن و خودروهایشان را از خیابانی به خیابان دیگر تعقیب می‌کنند.

سخنگوی گردان‌های قسام با بیان اینکه اشغالگران به جنایت خود علیه کودکان نارس و غیرنظامیان ادامه می‌دهد، گفت: ما خود را برای دفاعی طولانی مدت آماده کرده‌ایم و هرچقدر زمان حضور اشغالگران در غزه بیشتر شود، خسارت و تلفات‌شان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر را در چندین محور وادار به عقب‌نشینی کردیم، اظهار داشت: آنچه که نتانیاهو در مجتمع پزشکی الشفاء به دنبال آن می‌گردد، سراب و امری تمسخرآمیز است.

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به اینکه ورود نیروهای دشمن به مجتمع پزشکی الشفاء، رسوایی برای مجتمع جهانی است، گفت: به اسرائیلی‌ها می‌گوییم اخبار سربازان کشته شده‌تان دیر یا زود به شما خواهد رسید و شمار کشته شدگان بسیار بیشتر از انتظار شماست.

متن این خبر در الجزیره

نظر شما