شناسهٔ خبر: 63471731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران

حماس در جنگ اخیر 182 تانک مرکاوا را منهدم کرده است

نماینده جنبش حماس در ایران، گفت: دشمن دارای ۶۰۰ دستگاه تانک مرکاوا است که از این مقدار ۱۸۲ دستگاه تانک ظرف یک ماه منهدم شده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه‌شنبه۲۳ آبان‌ماه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: من پیش از ورود به این نشست مبارک با دوستان عزیز در غزه گفت‌وگو کردم. برخی از وضعیت غزه نگران هستند اما دوستان ما در این منطقه گفتند که نگران نباشید چرا که ما ثابت قدم هستیم.

 

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه نباید درخصوص مقاومت مردم غزه نگران باشید چون آن‌ها در راه حق هستند، تصریح کرد: مردم غزه مومن هستند و با اعتقاد عمیق به خداوند و ایمان راسخ در راه حق علیه باطل مبارزه می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مردم غزه تاکنون ۱۲ هزار شهید تقدیم کرده‌اند که حدود ۷۰ درصد از آن‌ها کودکان زنان و سالخوردگان هستند. مساجد، کلیساها و بیمارستان‌ها توسط دشمن صهیونیستی تخریب شده‌اند.

 

خالد القدومی با بیان اینکه ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قصام شب گذشته یک ارزیابی دقیق از میدان داشت، تصریح کرد: او گفت ظرف ۴۸ ساعت حدود ۲۰ تانک مرکاوا و نفربر را تخریب و منهدم کردند. اهمیت این کار آنجاست که دشمن دارای ۶۰۰ دستگاه تانک مرکاوا است که از این مقدار ۱۸۲ دستگاه تانک ظرف یک ماه منهدم شده است.

 

انتهای پیام /ی.ح/25

نظر شما