شناسهٔ خبر: 63468563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رهبر جنبش انصارالله یمن:

اسرائیل هویت کشتی های خود را از ما پنهان می‌کند/ اگر مسیر زمینی فراهم شود هزاران یمنی برای مقابله با اسرائیل به فلسسطین می روند

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله وی افزود: سرانی که ادعا دارند نماینده تمام مسلمانان هستند تنها با صدور یک درخواست و فقط در حد یک حرف ظاهر شدند آیا این تمام قدرت 57 کشور عربی است؟

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه (23 آبان) در سخنرانی تاکید کرد که رژیم های عربی جدیت لازم را در قبال آنچه در نوارغزه رخ می دهد، از دست داده اند.

 

عبدالملک الحوثی در ادامه توضیح داد: نشست اضطراری سران عربی اخیر بدون هیچگونه موضع (جدی) در خصوص آنچه در فلسطین رخ می دهد، به پایان رسید.

 

وی افزود: سرانی که ادعا دارند نماینده تمام مسلمانان هستند تنها با صدور یک درخواست و فقط در حد یک حرف ظاهر شدند آیا این تمام قدرت 57 کشور عربی است؟

 

رئیس جنبش انصارالله یمن توضیح داد: اگر برای ملت ما مسیر زمینی فراهم شود هزاران نفر از مردم یمن و مجاهدان برای مقابله مستقیم با دشمن صهیونیستی به سوی فلسطین گسیل می شوند.

 

او در پایان گفت: عملیات موشکی وپهپادی روز گذشته علیه دشمن اشغالگر اجرا شد. اسرائیلی ها پرچم های (جعلی) خودشان را بر فراز کشتی های این رژیم در دریای سرخ نصب نمی کنند بلکه حتی تلاش دارند تا هویت کشتی های خود را پنهان کنند و این دلیلی است بر میزان تاثیرگذاری مواضع مان در قبال دشمن اسرائیلی.

 

انتهای پیام/ح

نظر شما