شناسهٔ خبر: 63435497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمایش ضعیفی که با کارت قرمز تکمیل شد

تو مارادونا نیستی شهاب، هند نکن! (عکس)

مهاجم پرسپوليس در حرکتی عجیب و غیرقابل پذیرش در ثانیه‌هایی پایانی تیمش را ۱۰ نفره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، شهاب زاهدی با دریافت دومین کارت زرد  از بنیادی‌فر در ثانیه پایانی جدال مقابل سپاهان، از زمین بازی اخراج شد و نکته جالب اینکه پیش از خروج کامل او، داور سوت پایان بازی را نواخت تا سرخ‌ها بعد از سال‌ها نقش جهان را با شکست ترک کنند.

زاهدی که در بازی قبلی نیمکت‌نشین شده بود و قرار نبود در این بازی حضوری فیکس در ترکیب را بار دیگر تجربه کند، با مصدومیت نبیل باهویی جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی یحیی گل‌محمدی لقب گرفت و در نمایشی کم فروغ و بدون هیجان، کار خود را با دریافت کارت قرمز و ایجاد خطر بیشتر برای این تیم در بازی بعدی با توجه به  خلا حضور مهاجم، تکمیل کرد.

در ثانیه پایانی بازی و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها ۱۱ نفره در محوطه جریمه سپاهان به دنبال گل تساوی بودند و بیرانوند نیز با ترک دروازه چشم به گل زدن مقابل پیام نیازمند داشت، ارسال برای سر‌زنی حمله‌وران سرخ با تصمیمی عجیب از سوی شهاب زاهدی همراه شد.

مهاجم پرسپوليس با پرش به سمت توپ و در شرایطی که متوجه شد شانسی برای ضربه زنی ندارد، به توپ با دست ضربه زد و واکنش گزارشگر بازی را نیز در پی داشت که مدعی شده بود تنها گلزنی با دست توسط مارادوناست که خطای هند نیست!

1953276

البته ضربه به توپ با دست نیز توسط شهاب زاهدی با اختلاف راهی به دروازه پیام نیازمند و سپاهان نداشت و راهی اوت شد. با این حال بنیادی‌فر که داوری استانداردی را در این بازی دنبال می‌کرد، بعد از آگاهی از این خطای مهاجم پرسپوليس و توقف بازی، کارت زرد دوم را به او نشان داد تا شهاب زاهدی از زمین اخراج شود.

زاهدی که در این فصل علیرغم ثبت چهار گل( یک هت‌تریک) همچنان با ایده‌آل گلزنی در خط حمله پرسپوليس فاصله زیادی دارد و طی هفته‌های ابتدایی و بعد از آن بار دیگر با قطع روند گلزنی‌اش انتقادات را متوجه خود می‌دید، مشخص نیست چرا در آن لحظه حساس که هم‌تیمی‌هایش یورشی همه جانبه داخل محوطه جریمه حریف داشتند، چنین تصمیمی گرفت.

تصمیم اشتباهی که در وهله اول شانس دیگر هم‌تیمی او که شاید احتمالا سود بردن از این موقعیت برایش فراهم می‌شد را از وی گرفت و از سوی دیگر با محرومیت از جدال بعدی، به ضعف خط حمله پرسپوليس که در بدترین دوران خود از حضور مهاجم گلزن به سر می‌برد افزود.

پرسپوليس در نهایت این بازی را با تک گل دیدنی رضا اسدی شکست خورده زمین را ترک کرد و روند ناکامی‌اش طی هفته‌های اخیر ادامه یافت.

1953278

نظر شما