شناسهٔ خبر: 63419027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تلخ ترین روزهای سال 1402 برای پرسپولیس؛ سه بازی دور از برد

پرسپولیس سومین بازی متوالی فصل خود را با تساوی به پایان رساند، هر چه می گذرد، اعتبار نتایج تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر دچار افت می شود.

صاحب‌خبر -

  پرسپولیس حالا در 22 بازی سال 1402 شامل 10 بازی لیگ و جام حذفی پارسال، 8 بازی لیگ امسال و 4 بازی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روی هم صاحب 17 برد، 4 تساوی و یک باخت شده است، پرسپولیس در 11 بازی اول خود 11 برد داشته است و در 11 بازی دیگر خود 7 برد و 3 مساوی و یک باخت به دست آورده، سرخپوشان تا 19 بازی ابتدایی خود 17 برد، یک مساوی و یک باخت داشتند و کلا 4 امتیاز از دست داده بودند اما ناگهان آنها در 3 بازی خود به صورت متوالی شش امتیاز از دست دادند.

شاید حداقل انتظار از پرسپولیس برد در حداقل یک بازی بود اما پرسپولیس در سه بازی اخیر حتی نفت آبادان در تهران را هم نبرد تا با یک نتیجه ضعیف، موقعیت خود را هم در صدر جدول به مخاطره انداخته و به رده دوم جدول برود و هم فاصله اش از صدر گروهش در لیگ قهرمانان زیاد شود و صعودش به مرحله دوم مسابقات به مخاطره بیفتد.

پرسپولیس در سه بازی اخیر با ملوان 0-0، با نفت آبادان 2-2 و با تیم فوتبال استقلال تاجیکستان 1-1 کرده است تا سرخها سه مساوی با نتایج مختلف در این مسابقات داشته باشند.

تلخ ترین روزهای سال 1402 برای پرسپولیس؛ سه بازی دور از برد

نظر شما