شناسهٔ خبر: 63412836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کام‌بک فوق العاده در نیمه دوم؛

شگفت انگیز: ایران اشک برزیل را در آورد!

تیم ملی نوجوانان ایران نمایشی متفاوت در نیمه دوم بازی برزیل داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از صعود شگفت‌انگیز به جام جهانی زیر 17 سال، در هفته اول این تورنمنت در اندونزی به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت.

تیم ملی نوجوانان ایران تحت شرایط جو و نام سنگین برزیل نتوانستند در نیمه اول خوب نتیجه بگیرند و دو بار دروازه شاگردان حسین عبدی فرو ریخت‌.

با این حال نوجوانان ایران در نیمه دوم بازی کاملا متفاوتی را ارائه دادند و برزیل را وادار کردند عقب بنشیند و موفق شدند دروازه این تیم را سه بار فرو بریزند.

در دقیقه 54، ارسال نیما اندرز از سمت راست زمین را مدافعان برزیل به طور ناقص برگشت دادند تا توپ به یعقوب براجعه برسد و این بازیکن پس از حرکت در عرض و شوت زمینی پای چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ پس از برخورد به پای بازیکن حریف تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد.

بولت پرسپولیساما این پایان کار نبود و حملات نوجوانان با انگیزه ایران ادامه پیدا کرد و بازی دو بر دو مساوی شد تا یک بازگشت شگفت انگیز خلق شود و بازی به تساوی کشیده بشود. در دقیقه 69 کسری طاهری کار را به تساوی کشاند. شروع مجدد استثنایی آرشا شکوری از دروازه به پشت مدافعان برزیل را کسری طاهری با فرار سریع به توپ رسید که شوت پرقدرت زمینی او از بین پاهای گلر حریف رد شد و به تور چسبید.

در شرایطی که برزیل تحت تاثیر بازی خوب ایران و گل‌های پشت سر هم ایرانی‌ها بود، دروازه خود را برای بار سوم باز شده دید تا ایران مقابل برزیل قدرتمند سه بر دو پیش بیفتد. این بار در دقیقه 73، اسماعیل قلی‌زاده به برزیل گل زد تا ایران از حریف خود پیش بیفتد. ضدحمله سریع بازیکنان ایران با انتقال توپ از میانه زمین به سمت راست زمین را کسری طاهری بازهم با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که هوشیاری و از خودگذشتی عالی او و پاس در عرض این بازیکن را اسماعیل قلی‌زاده با شوت فنی زمینی تبدیل به گل سوم کرد.

باید دید ایران تا پایان بازی می‌تواند این نتیجه شگفت انگیز را حفظ کند یا اینکه برزیل می‌تواند بار دبگر خود را جمع و جور کند.

نظر شما