شناسهٔ خبر: 63400864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال- تراکتور؛ دوئل لالیگایی با طعم جنجالی

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی- جدال استقلال و تراکتور به خاطر حضور خمس و نکونام در نیمکت دو تیم و البته اظهار نظر سرمربی جنجالی تراکتور باعث شده است تا از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار باشد.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم رقابت های لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور خواهد رفت.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که استقلال با 19 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که تراکتور با 15 امتیاز در رده چهارم است و با پیروزی در این بازی می تواند خود را به رده دوم هم برساند.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که استقلال هفته قبل برابر شمس آذر متوقف شد این درحالی بود که تراکتور پیروزی قاطعی را برابر نساجی به دست آورد.

جنگ انگیزه ها

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار  است. استقلال می خواهد به روند بسیار خوب  خود ادامه دهد و پیروزی در این بازی باعث می شود تا فعلا به صدرنشینی خود ادامه دهد و امید زیادی به قهرمانی در نیم فصل داشته باشد.

از طرف دیگر تراکتور هم با پیروزی در این بازی می خواهد ثابت کند که برای قهرمانی بسته شده است و می تواند برابر تیم های بزرگ به پیروزی برسد. هم تراکتور و هم استقلال انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در این بازی دارند و تساوی نتیجه خوبی برای هیچ کدام از دو تیم نیست.

آمار

استقلال و تراکتور تاکنون در 54 بازی به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال 26 برد و سهم تراکتور 14 برد بوده و البته 14 بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است. در این 54 بازی سهم آبی‌ها 89 گل و سهم تی‌تی‌ها 58 گل بوده است.

انتقام یا …

دیدار استقلال و تراکتور در حالی برگزار می شود که تیم تبریزی همواره در ورزشگاه آزادی حریفی آسان برای آبی پوشان پایتخت بوده است. در آخرین بازی دو تیم تراکتور شکست عجیب و غیر منتظره ای را متحمل شد به طوریکه با 7 گل در آزادی برابر استقلال ساپینتو شکست خورد. آیا تراکتور در این بازی می تواند انتقام گیرد یا شکست دیگری را متحمل می شود.

غایب بزرگ

بدون شک کلیدی ترین و بزرگ ترین غایب این بازی ریکاردو آلوز از تراکتور است که نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. آلوز در دیدار قبلی برابر نساجی از بازی اخراج شد. از استقلال هم به احتمال خیلی زیاد زبیر نیک نفس به بازی نرسد.

بازی لالیگایی با طعم جنجالی 

این بازی در شرایطی بسیار خاص برگزار می شود. نکونام نخستین لژیونر ایرانی تاریخ در لالیگا است و از طرف دیگر هم خمس سال ها تجربه بازی و مربیگری در لالیگا را دارد و این نقطه اشتراک مربیان دو تیم است. سرمربی اسپانیایی تراکتور سازی قبل از بازی اظهار نظری جنجالی داشت و مدعی شد که اگر داوری اجازه دهد تیمش پیروز این بازی خواهد شد.

این اظهار نظر سرمربی تراکتور باعث شده است تا جنگ لفظی بین دو باشگاه و هواداران دو تیم شدت گیرد و قطعا حساسیت و جذابیت بازی را هم بیشتر خواهد کرد.

ترکیب احنمالی دو تیم 

استقلال

سیدحسین حسینی –  مرادمند – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی  – سعید مهری – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهرداد محمدی و آرمان رمضانی.

تراکتور

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسینی، عارف آقاسی، مهدی حسینی، سیامک نعمتی، گستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، آلوارو خیمنس، عارف رستمی و مهدی عبدی.

نظر شما