شناسهٔ خبر: 63386854 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سی و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی

صاحب‌خبر -
سی و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی
خبرگزاری آریا - ارتش صهیونیستی همزمان با تداوم حملات هوایی به مناطق مختلف غزه، اعلام کرد که عملیات خود را گسترش خواهد داد؛ از سوی دیگر مقاومت فلسطین به مقابله با پیشروی اشغالگران در جبهه‌های مختلف ادامه می‌دهد و هر از چندگاهی از تلفات جانی و نابودی تجهیزات اشغالگران خبر می‌دهد.
ارتش اشغالگر با محاصره غزه و جلوگیری از رسیدن مواد غذایی به ساکنان شمال نوار غزه تلاش می‌کند در عملیات زمینی خود پیشروی کند این در حالی است که نیروهای مقاومت با آنها مقابله می‌کنند؛ از سوی دیگر جنگنده‌های اشغالگران حملات خود را به مناطق مسکونی تشدید کردند تا راه را برای حملات زمینی هموار کنند.
سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی بر اثر حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه ، به 10812 نفر از جمله 4412 کودک و 2918 زن رسید.
وی افزود: تعداد مجروحان نیز از ابتدای جنگ تاکنون به 26905 افزایش یافت.
تداوم بمباران فجیع غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در برابر دیدگان جهانیان در حالی است که کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان درصدد تصویب قطعنامه هایی در حمایت بیشتر از این رژیم برآمده ند.
07:50 | رژیم صهیونیستی در دو جنایت فاجعه بار در منطقه النادی در اردوگاه جبالیا و منطقه دوار الحلبی در جبالیا بیش از 10 نفر را به شهادت رساند
07:30 | حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان اصدقاء المریض در غزه
03:14 | بمباران بیمارستان کودکان غزه
رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیمارستان کودکان «الرنتیسی» را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
01:05 | یمن: با چند موشک بالستیک، اهداف حساس را در ایلات هدف قرار دادیم
نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کردند که با تعدادی موشک بالستیک، اهداف مختلف و حساس رژیم صهیونیستی را در ایلات هدف قرار داده‌اند.

نظر شما