شناسهٔ خبر: 63371703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

‌معصومی‌اصل را اصولگرایان گردن نمی‌گیرند

‌جریان‌های اصولگرایی یکی پس از دیگری در‌حال اعلام برائت از معصومی‌اصل، زنی که در صداوسیما ایران را فقط متعلق به حزب‌الهی‌ها دانست و به‌نوعی قائل به خط‌کشی مردم بود، هستند.

صاحب‌خبر -

‌جریان‌های اصولگرایی یکی پس از دیگری در‌حال اعلام برائت از معصومی‌اصل، زنی که در صداوسیما ایران را فقط متعلق به حزب‌الهی‌ها دانست و به‌نوعی قائل به خط‌کشی مردم بود، هستند. در اولین واکنش حزبی، جبهه پایداری در نامه‌ای اعلام کرد: خانم منصوره معصومی‌اصل هیچ ارتباط تشکیلاتی و غیرتشکیلاتی با جبهه پایداری نداشته و ندارد. ضمن اینکه حزب شریان نیز یک حزب جدیدالتأسیس است و هیچ ارتباطی با جبهه پایداری ندارد. دیروز هم سخنگوی شریان در واکنش به اظهارات معصومی، عضو شورای مرکزی این تشکل گفت: قویا معتقدیم که هیچ گروه و جریانی نباید و نمی‌تواند ایران و انقلاب اسلامی را برای خود و به نفع خود مصادره کند. فاطمه‌سادات حمیدیان، سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)، با اشاره به حاشیه‌های ایجاد‌شده مبنی بر صحبت‌های منصوره معصومی (یکی از اعضای این شبکه) خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم به‌عنوان جدیدترین و جوان‌ترین مجموعه مردمی و انقلابی که در مدت‌زمان کوتاهی که از آغاز به کار آن می‌گذرد، توانسته اقبال جمع کثیری از جوانان و نخبگان در حوزه‌های مختلف و در سطح استان‌های کشور را به خود جلب کند، ریشه برخی از بی‌‌اخلاقی‌ها و ناجوانمرادی‌ها در عرصه سیاست نسبت به این جریان موفق و فراگیر را هم می‌توان در همین اقبال گسترده مردمی جست‌وجو کرد. او افزود: این شبکه از ابتدا با صراحت و شفافیت کامل عنوان کرده که همه توان خود را در راستای بهره‌مندی کشور از تمامی ظرفیت‌های ایران اسلامی به کار خواهد گرفت تا نخبگان و جوانان توانمند این مرز و بوم که تاکنون و به دلایل مختلف مورد‌استفاده جدی به‌ویژه در سطوح عالی مدیریت کشور قرار نگرفته‌اند، امکان بروز و ظهور دانش و توان خود را بیابند.

حمیدیان تصریح کرد: بدون تردید، تحقق این مهم نیازمند میدان‌دادن به همه سلایق و تفکراتی است که دل در گرو اسلام و ایران اسلامی دارند؛ چراکه باور داریم ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیمودن مسیر پیشرفت، تعالی و عزت روزافزون کشور به دست توانمند آحاد مردم همین دیار ممکن خواهد شد.

او در ادامه گفت: قویا معتقدیم هیچ گروه و جریانی نباید و نمی‌تواند ایران و انقلاب اسلامی را برای خود و به نفع خود مصادره کند؛ ایرانی که برخوردار از ظرفیت‌ها و بهره‌مند از مردم متعهد و نخبگان توانمندی است که دلشان برای سرزمین‌شان می‌تپد و همواره در برهه‌های مختلف، تعلق و تعهد ایرانی و اسلامی خود را به اثبات رسانده‌اند. او افزود: بی‌شک، شریان از طریق شبکه‌های 10گانه خود (که تنها یکی از آنها در حوزه سیاست فعالیت می‌کند) که هم‌اکنون در حال گسترش در سطح تمامی استان‌های کشور است، با دیدگاه‌های متعدد و متفاوتی مواجه است که نفس این موضوع را مبارک تلقی کرده و پیشرفت کشور را از همین مسیر ممکن می‌داند. حمیدیان در پایان گفت: بدیهی است که شریان در معنای گستره خود، حکم محملی را دارد برای طرح ایده‌های متفاوت و گاها متضادی که به تشتت آرا و گفت‌وگوهای محکم کمک خواهد کرد و بالطبع با توجه به گستردگی این شبکه، شریان خود را پاسخ‌گوی جزئیات این گفت‌وگوها نمی‌داند.

 

نظر شما