شناسهٔ خبر: 63343498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

واکنش قهرمان آمریکایی مستر المپیا به توهین هواداران هادی چوپان ؛ از خط قرمز عبور نکنید + فیلم

مهدی فیضی صفت

قهرمان مستر المپیا به توهین هواداران هادی چوپان در اینستاگرام خود واکنش نشان داد...

صاحب‌خبر -

قهرمان مستر المپیا 2023 از توهین بعضی طرفداران هادی چوپان اظهار ناراحتی کرد.

به گزارش طرفداری، فینال مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ بامداد یکشنبه برگزار شد. هادی چوپان قهرمان دوره گذشته در جایگاه دوم ایستاد و مجسمه ساندو را به نایب قهرمان آمریکایی مستر المپیا 2022 واگذار کرد. تعدادی از طرفداران بدنساز ایرانی که قهرمانی را حق مسلم او می‌دانستند، بعد از اعلام نتیجه به صفحه اینستاگرام درک لانسفورد هجوم بردند و کامنت‌های توهین‌آمیزی برای او گذاشتند.

لانسفرود در واکنش به این اتفاق، ویدیویی از خود در حال راه رفتن روی تردمیل منتشر و اظهار ناراحتی کرد. او در بخشی از این ویدیو گفت:

می‌خواهم بدانید نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از جایی به بعد از خطوط قرمز گذشت. زمانی که پای خانواده‌ام به میان می‌آید و خودم و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند، زیاده‌روی است. همه ایرانی‌ها و طرفداران هادی را دوست دارم اما ممنون می‌شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم.

 

 

 

چوپان هم برای دلجویی از لانسفورد زیر پست او نوشت:

بخند داداش! یک قهرمان طرفداران منفی و مثبتی دارد، مثل فوتبال و ورزش‌های دیگر. هواداران محترم هستند و واکنش طرفداران آنها بر اساس احساسات لحظه‌ای است، نه شخصیت آنها. همه آنها بهترین هستند. خوشحالم دوست من امروز خوشحال است و از همه مردم بابت همراهی من و قهرمانان مستر المپیا تشکر می‌کنم. از مردم می‌خواهم آرامش داشته باشند و رقابت‌ را با برادری قاطی نکنند. ما همه انسان، برادر و برادر هستیم. شاد باشید و شادی را در تمام دنیا بخش کنید.

همچنین هادی چوپان یک عکس مشترک از خودش و لانسفورد قرار داد که قهرمان آمریکایی، آن را در صفحه‌اش بازنشر کرد.

 

بیشتر بدانید:

آن تایم طرفداری؛ راز ناکامی هادی چوپان در مستر المپیا 2023 فاش شد

نظر شما