شناسهٔ خبر: 63326242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سوال روز؛ شهاب زاهدی چرا نیمکت نشین شد؟

حامد وفائی

صاحب‌خبر -

هنوز مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی به یک باره شهاب زاهدی را نیمکت نشین کرد.

به گزارش طرفداری، شهاب زاهدی تا بازی با پیکان بازیکن فیکس پرسپولیس بود. او با وجود اینکه هنوز در تیم جا نیفتاده بود و گل نمی زد اما یحیی گل محمدی او را در ترکیب ثابت قرار می داد و حتی زمانی که کارشناسان نیز انتقادات زیادی را علیه او مطرح می کردند، یحیی از او دست نکشید تا این که زاهدی رفته رفته خودش را پیدا کرد و پس از ارسال یک پاس گل برای دانیال اسماعیلی فر و گلزنی مقابل الدحیل، مقابل پیکان 3 بار دروازه حریف را باز کرد تا به بهترین گلزن پرسپولیس تبدیل شود.

اما پس از هت تریک در قزوین به یکباره ورق برگشت و یحیی، زاهدی را نصفه و نیمه بازی داد تا شرایط آن گونه که تصور می‌شد برای این مهاجم پیش نرود. زاهدی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان اگرچه در گلزنی عاجز بود اما یک پاس گل داد. در انزلی و بازی با ملوان بین دو نیمه تعویض شد و دیدار با صنعت را هم از روی نیمکت شروع کرد تا در اواسط نیمه دوم راهی زمین شود و البته کاری هم از پیش نبرد و مشخص بود از نظر روحی بابت نیمکت نشینی شرایط خوبی ندارد.

از این رو مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که این مهاجم مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین شد و نبیل باهویی که همگان تاکید داشتند از نظر یحیی آماده نیست به ترکیب اصلی رسید. آیا گل محمدی با اطلاع از این موضوع که چند بازی اخیر پرسپولیس از سوی آنالیروزهای استقلال تاجیکستان مورد بررسی قرار می گیرد و برای رو نکردن تاکتیک اصلی خود چنین تصمیمی گرفت یا واقعا اتفاق خاصی رقم خورده است؟

به هر روی هرچه هست در بازی فردا مقابل استقلال تاجیکستان مشخص شده و معلوم می شود قرار است شهاب زاهدی کنار عمری بازی کند یا نبیل باهویی. شاید هم هر دو روی نیمکت بنشینند و وحید امیری پس از مدتها با حضور در ترکیب اصلی به عنوان زوج عمری راهی میدان شود.

نظر شما