شناسهٔ خبر: 63321768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حواشی ادامه دار فینال جنجالی مستر المپیا

چوپان بازگشت، لنسفورد صفحه‌اش را بست!

اعتراض ایرانی ها به نتیجه فینال مسترالمپیا آنقدر جدی و عجیب پیش رفت که هادی چوپان مجبور شده از طرفدارانش خواهش کند به رقیبش توهین نکنند!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اولین ساعات صبح یکشنبه بود که هادی چوپان برخلاف پیش‌بینی خیلی از کارشناسان و البته طرفداران خودش در ایران مقابل درک لنسفورد با رای داوران شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی مسترالمپیای 2023 رسید. ترک استیج از سوی بدنساز ایرانی بلافاصله بعد از دریافت مدال و پست کنایه آمیزی که روی اینستاگرامش منتشر کرد، باعث شد تا موضوع اعتراض ایرانی ها به تشکیلات مسترالمپیا داغ و داغ تر شود. 

طرفداران ایرانی که همواره فعالیتی جدی در فضای مجازی دارند و بارها در موضوعات ورزشی مختلف سابقه واکنش های عظیم به یک اتفاق ملی را داشته اند، این بار علاوه بر صفحه رسمی مسترالمپیا به پیج درک لنسفورد، قهرمان مسترالمپیای 2023 هجوم بردند و در کامنت ها و دایرکت‌ها طوری از خجالتش درآمدند که شب گذشته برای ساعاتی این بدنساز آمریکایی مجبور شد صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کند. 

در این میان برخی تحلیل ها نشان از این داشت که هادی چوپان با مربی خود هنی رامبد هم به مشکل برخورده و منظور او از زدن خنجر از پهلو، مربی اش بوده است. مربی ای که در ماه‌های اخیر به طور مشترک هادی چوپان و درک لنسفورد را تمرین می داد. 

سیل حمایت های اینستاگرامی، شایعات و البته هجوم به صفحه قهرمان مسترالمپیای 2023 آنقدر شدت گرفت که هادی چوپان بعد از 24 ساعت تصمیم گرفت روی اینستاگرام خود در خصوص شایعات به وجود آمده، شفاف سازی کند. 

1950275

چوپان صبح امروز با انتشار تصویری در کنار هنی رامبد و خانواده اش، از زحمات آن‌ها تقدیر کرد تا اول از همه شایعه اختلاف و بحث با مربی اش را رد کند. هنی رامبد هم ویدیویی در کنار چوپان و لنسفورد منتشر کرد و به زبان فارسی سعی کرد از زحمات چوپان و طرفداران ایرانی اش تشکر کند.

از سوی دیگر اما هادی چوپان که حتی پست اینستاگرامی بوی خداحافظی می‌داد و این شایعه را هم مطرح کرده بود، نوشت: "مسترالمپیای 2024، من دارم می آیم!" این نشان از این داشت که هادی نه تنها به فکر خداحافظی نیست، بلکه از همین حالا استارت خود را برای سال بعد زده است. انتشار تصاویری از تمرینات او هم نشان از انگیزه بالای این بدنساز ایرانی داشت. 

اما اتفاق مهم جایی بود که هادی چوپان با انتشار تصویری در کنار هنی رامبد و درک لنسفورد، نوشت: "رفاقت و برادری و هم خانواده بودن ما هیچ ربطی به رقابت ندارد. احترام به خانواده من، احترام به خودم و کشور من است. ما همه برادریم و قابل احترام. 

1950274

می‌دانم عصبانی هستید و مثل خودم شکسته، اما بی‌احترامی به رفاقت من به دور از من و همه ماست. لطفا خواهشمندم عصبانیت را فرو بکشیم و برای آینده تلاش کنیم. ممنونم."

با این استوری اینستاگرامی هادی چوپان پرچم صلح را بالا برده و از هوادارانش خواسته که دست از توهین به هنی رامبد و درک لنسفورد بکشند.

نظر شما