شناسهٔ خبر: 63314668 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

سی ویکمین روز عملیات «طوفان الاقصی» و جنگ غزه؛

شهادت 9770 فلسطینی در نوار غزه/ آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 347 نفر رسید/ زخمی شدن دو نیروی امنیتی اسرائیلی در قدس اشغالی/ قسام از هدف گیری 4 خودروی نظامی ارتش اسرائیل با بمب های یاسین 105 خبر داد/ شهادت 340 فلسطینی در کرانه باختری ...

سی‌ویکمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه در حالی آغاز شده است که این رژیم شب گذشته (یکشنبه) همزمان با قطع کامل اینترنت به بمباران دیوانه وار و قتل عالم فلسطینیان این منطقه مبادرت کرد به طوری که جنگنده های آن در عرض کمتر از نیم ساعت 100 نقطه را بمباران کردند در مقابل گردان های قسام نیز تل آویو را موشک باران کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد و اعلام کرد از هفتم اکتبر تاکنون بیش از 10هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند. از این تعداد بیش از 3900 نفر کودک و بیش از 2500 نفر دیگر زن هستند.

 

شرایط بحرانی در غزه به حدی شده که با بمباران محلات دیگر کسی زنده نمی ماند که اطلاعی از ساکنان ساختمان ها و اهالی محلات داشته باشد و به همین دلیل، آمار دقیقی از شهدا در دست نیست و قطعی بودن آمار منوط به پیدا کردن شهدا از زیر آوار ساختمان ها است.

 

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دیشب (یکشنبه شب) همزمان با قطع اینترنت و در کمتر از نیم ساعت 100 نقطه را در نوار غزه بمباران کردند.

در همین حال سخنگوی حماس گفت که رژیم صهیونیستی اینترنت شهر غزه را قطع کرده و با این کار درصدد ارتکاب کشتارهای جدید و مخفی نگهداشتن آن از دید افکار عمومی است.

 

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات یکشنبه شب خود به نوار غزه از بمب‌های ممنوعه فسفری و خوشه‌ای، استفاده کرده است.

 

از سوی دیگر گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) نیز اعلام کرد در پی بمباران جنون آمیز یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به غزه، تل‌آویو و اسدود را با حملات راکتی هدف قرار داده است.

 

مقاومت اسلامی عراق نیروهای آمریکایی را در فرودگاه اربیل با پهپاد هداف قرار داد.

 

نظامیان اسرائیلی بامداد امروز پس از حمله به روستای نبی صالح در شمال غرب رام الله، عهد التمیمی دختر آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

 

درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهر طوباس

 

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمار تلفاتش طی درگیری های جاری به 347 نظامی افزایش یافته است.

 

فلسطین الیوم: در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در محله تل السلطان در غرب رفح 15 فلسطینی شهید شدند.

 

روزنامه ال موندو، چاپ اسپانیا: رژیم صهیونیستی در ازای 3900 یورو در هفته مزدور اروپایی برای جنگیدن در غزه استخدام می کند.

 

خبرگزاری فلسطینی شهاب: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن نظامی 22 ساله به نام شاحار کوهن با درجه سروان از کرمیئیل را در جنگ های شمال غزه تأیید کرد به این ترتیب آمار تلفات نظامیان این رژیم از 7 اکتبر تا کنون به 348 نفر رسید.

 

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در سفری رسمی وارد تهران شد.

 

خبرنگار العالم از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در التنف نزدیک مرز سوریه و عراق خبرداد.

 

فلسطین الیوم: روزنامه معاریو عبری به نقل از افسران اسرائیلی : سطح توان رزمی حماس بسیار بالاتر از چیزی است که تصور می رفت.

 

رسانه ها از حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق برای دومین بار درصبح امروز با استفاده از پهپاد خبر دادند.

 

منابع رسانه ای فلسطینی از مشارکت خبرنگار کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در عملیات کمین و بازداشت هناء محامید خبر دادند.

 

امروز (دوشنبه 15 آبان) خبر بازداشت «هنا محامید» شهروند ساکن کرانه باختری بدست صهیونیست ها در رسانه های فلسطینی مطرح شده بود.

 

تهدید صهیونیست ها در استفاده از بمب هسته ای دلیل شکست رژیم در مقابل مقاومت است

 

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به اظهارات نفرت انگیز یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده از بمب هسته ای علیه ساکنان نوارغزه واکنش نشان داد.

 

امیرعبداللهیان در واکنش به این اظهار نظر عنوان کرد: اظهارات وزیر اسرئیلی در خصوص استفاده از بمب هسته ای در غزه دلیلی بر شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت است.

 

وزیر خارجه کشورمان در ادامه افزود: شورای امنیت و سازمان بین المللی انرژی اتمی باید فورا اسرائیل را خلع سلاح هسته ای کنند.

 

منابع فلسطینی از بازگشت نسبی اینترنت و راه های ارتباطی به برخی از نقاط در نوارغزه خبر داده اند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در کرانه باختری از افزایش آمار شهدای فلسطینی کرانه باختری به 340 تن خبر داده است.

 

این آمار از ابتدای سال میلادی جاری 2023 لحاظ شده است.

 

از این تعداد شهید 132 نفر پس از 7 اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

 

 

 

 

در حال تکمیل...

نظر شما