شناسهٔ خبر: 63256639 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

وقوع چند انفجار در شهر اشغالی «صفد» فلسطین

منابع اسرائیلی خبر داد که آژیرهای خطر در شهر اشغالی صفد و الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده که این مسئله ناشی از چند انفجار در این شهر است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که آژیرهای خطر در صفد و الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

این منابع گفتند که صدای چند انفجار از صفد شنیده شده است. برخی از منابع از حملات پهپادی از لبنان به این مناطق خبر داده‌اند.

منابع صهیونیستی مطابق معمول از این حملات، تحت عنوان «حادثه امنیتی» یاد می‌کنند. از شهرک‌نشینان اسرائیلی ساکن در این مناطق نیز خواسته شده است که به پناهگاهها بروند.

خبرنگار شبکه الجزیره اما خبر داد که آژیرهای خطر در بیش از ۲۰ شهر و شهرک واقع در مرکز فلسطین اشغالی به ویژه تل‌آویو به صدا درآمده است.

جنبش حزب الله لبنان هم ساعتی پیش، خبر داد که مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف پهپاد قرار داده است. حزب الله تأکید کرد که در این حملات، دو پهپاد حامل مقادیر زیادی مواد منفجره، با دقت بسیار بالا به اهداف خود در مقر نظامی «زیدین» اصابت کرده است.

«داگلاس مک‌گرگور» سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و تحلیلگر امور نظامی «میلیتری تی‌وی» گفته بود: «اگر اسرائیلی‌ها  به غزه حمله کنند، این جنگ به دو جبهه تبدیل می‌شود و حزب الله ۱۰۰۰۰۰ موشک به سمت اسرائیل پرتاب خواهد کرد. آنوقت شما با بازیگران دیگری مواجه می‌شویدسوریه، ترکیه، ایران و البته روسیه. روسیه نیز به تماشای حمله به ایران نخواهد نشست.» 

پیش از این نیز، امروز در پی حملات موشکی و خمپاره‌ای از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرزهای این کشور، آژیرهای خطر در این شهرکها به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که در جریان این حملات، به صورت همزمان، شش مقر نظامی صهیونیستها نیز در مرزهای لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

رادیو ارتش اسرائیل هم خبر داد که طی چند دقیقه، ۲۰ خمپاره و سه موشک ضد تانک از جنوب لبنان به سمت منطقه مرزی در «الجلیل» شلیک شده است.

نظر شما