شناسهٔ خبر: 63254668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

توصیه دادستان کل کشور به داوطلبان انتخابات

دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش‌رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید بندرعباس اظهار کرد: کشور‌های غربی به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و جلوگیری از ترویج ارزش‌های دینی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است که مقاومت‌ها را بشکند، اما جمهوری اسلامی همواره از محور مقاومت برای حفظ‌ ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه و جهان اسلام حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد، ضمن تاکید بر پرهیز از بیان مطالب تفرقه‌افکن توسط مسؤولان نظام اسلامی، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، داوطلبان محترم باید از انجام اقدامات چالش برانگیز و تفرقه‌انگیز خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که داوطلبان نباید برای رأی بیشتر سیاه‌نمایی کنند، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت‌های نظام بر اساس آمار و ارقام موجود برای مردم بیان شود و صداقت، راستی و درستی را از طریق تبلیغات صحیح در جامعه گسترش دهند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه داوطلبان از هرگونه تهمت، تخریب و افترا به رقبای خود بپرهیزند، گفت: دادستانی با جدیت تمام در ایام انتخابات به این مسائل ورود خواهد کرد.

به گزارش فارس، امروز عارف اکبری دادستان مرکز هرمزگان معرفی شد.

 

نظر شما