شناسهٔ خبر: 63246400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یحیی کوتاه می‌آید، وحدت - دانیال جواب نداد

در دو بازی گذشته پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و ملوان، دانیال اسماعیلی‌فر و وحدت حنانوف توامان در زمین بوده‌اند اما این ارنج جواب نداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه یحیی گل محمدی که در آخرین دقایق دیدار تیمش مقابل پیکان از وحدت حنانوف پشت سر دانیال اسماعیلی‌فر بهره برده بود در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان این ارنج را از ابتدا به میدان فرستاد به طوری که وحدت در دفاع راست و دانیال در پست هافبک راست که بعضا به مرکز زمین متمایل می‌شد، به کار گرفته شد.
این ترکیب اما در فاز حمله کاری از پیش نبرد و یحیی در بین دو نیمه آن مسابقه تغییراتی اعمال کرد که حنانوف به دفاع میانی رفت و دانیال به جای خود در دفاع راست برگشت.
در انزلی و در شرایطی که تصور می‌شد با حضور مهدی ترابی در پست هافبک راست این ارنج بهم بریزد اما گل‌محمدی در کمال تعجب باز هم به صورت توامان از دانیال و وحدت بهره برد که دوباره دانیال به مرکز زمین می‌رفت و بعضا جای خود را با سعید صادقی هم عوض می‌کرد که این پست دانیال هم برای او کارگر نیفتاد و در نیمه دوم باز هم یحیی مجبور به تغییر شد .
با تغییرات انجام شده وحدت این بار از دقیقه 46 به پست هافبک دفاعی در مرکز زمین رفت و دانیال مدافع راست شد که البته پرسپولیس نتوانست از این جابجایی هم به نتیجه دلخواه دست یابد.
حالا و در آستانه بازی با صنعت نفت همچنان مهمترین نقطه ابهام در ترکیب پرسپولیس همین جاست. ظاهرا ترابی در روز بازی با ملوان هم از نظر آمادگی جسمانی شرایط مد نظر یحیی را نداشته اما اگر گل‌محمدی بالاخره راضی به بازگرداندن ترابی شود زوج وحدت – دانیال برهم خواهد خورد  کما اینکه با در نظر گرفتن اینکه این تغییرات جواب نداده قاعدتا نباید از سوی یحیی دوباره شاهد تصمیمی مبنی بر حضور این زوج در ترکیب اولیه باشیم.

نظر شما