شناسهٔ خبر: 63241097 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حکم برمهانی، معاون سیما؛

مدیر چند شبکه تلویزیون تغییر کرد/فاتحی در روابط عمومی معاونت سیما

عطیه موذن

با حکم معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم سیما و مشاور معاون سیما منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در احکام جداگانه‌ای محمدباقر اعلمی را به سمت مدیر شبکه تهران، حسین زارع زاده را به سمت مدیر شبکه مستند، محمدعلی غلامرضایی را به سمت مدیر شبکه‌های نمایش و تماشا، حامد فاتحی پولادی را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت سیما، سیدمحمدرضا خوشرو را به سمت دبیر جشنواره جام جم و محمدرضا رضاپور را به سمت مشاور معاون سیما منصوب کرد.

طی این انتصابات وظایف محتوایی و تولیدی مدیریت رسانه‌های نوین سیما به صورت سرپرستی به حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی سیما و وظایف فنی آن به سیدباقر حاجی سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما محول شد.

حامد فاتحی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه است و پیش از این معاون برنامه ریزی بنیاد فرهنگی هنری رودکی بود و مسئولیت‌هایی همچون مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، مدیریت روابط عمومی معاونت صدا، مدیریت روابط عمومی و قرارگاه رسانه ای بسیج رسانه ملی، مدیریت رادیو اربعین ، قائم مقامی رادیو نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مدیریت گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام جم و دبیر اجرایی ستاد رسانه ای حاج قاسم در رسانه ملی  را بر عهده داشته است.

از دیگر تجربیات وی درحوزه محتوا می‌توان به تهیه کنندگی تلویزیونی برنامه های زنده و تولیدی تلویزیونی، سردبیری ویژه نامه‌های رسانه ملی و دبیر علمی کنگره‌های دانشگاهی اشاره کرد، طراحی و تولید نخستین مجموعه مستندهای تلویزیونی مفاخر رادیو با عنوان «استودیو هشت» و مجموعه تلویزیونی گفتگو محور «صیانت پایدار» و «ایران قوی» و پروژه معرفی برنامه های شاخص و منتخب شبکه های تلویزیونی و رادیویی در قالب تولیدات کوتاه و پرتکرار را می‌توان به عنوان برخی از تولیدات محتوایی وی در حوزه برنامه‌سازی تلویزیونی و رادیویی برشمرد.

این انتصابات درحالی صورت می‌گیرد که نگاهی مبتنی بر تحول در رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی کشور، مأموریت سازمان صداوسیما را در دوره کنونی خطیرتر می‌کند.

نظر شما