شناسهٔ خبر: 63181497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی وکیل قلابی

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل دادگستری ۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "علی ولی پور گودرزی" بیان داشت: با مراجعه شهروندی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران کارآگاهان در جریان وقوع کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری قرار گرفتند.

 شاکی اظهار داشت: با متهم در سال ۱۳۹۸ که مدعی بود وکیل دادگستری است و کارآموز وکلای خبره تهران می‌باشد و ذی نفوذ در دستگاه قضائی است، آشنا شده و مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به وی پرداخته است ولیکن متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مهتم با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور اقدام به تنظیم قرارداد با مال باخته نموده است و زمانی که متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته شاکی به دفتر وکیل مشهور مراجعه و متوجه شده چنین فردی در دفتر وکیل مشهور مشغول به کار نمی‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در استعلام‌های پلیسی مشخص شد که متهم جعل عنوان نموده و وکیل دادگستری نمی‌باشد، افزود: در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم در محدوده "پل صدر" تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و تحقیقات کارآگاهان برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

نظر شما