شناسهٔ خبر: 63176383 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

موج جدید بمباران نوار غزه/ شهادت دستکم ۱۰۰ فلسطینی

بر اثر بمباران منزلی در منطقه الاتصالات واقع در غرب اردوگاه جبالیا در نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی، دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز موج جدید بمباران و حملات توپخانه ای خود علیه مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرده است که در بر اثر این بمبارانها دست کم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، بر اثر بمباران منزلی در منطقه الاتصالات واقع در غرب اردوگاه جبالیا در نوار غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی، دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.
 
همچنین بر اثر بمباران یک منزل در خیابان عائد البشیتی در محله الجنینه شهر رفح، یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید و با شهادت وی، شمار شهدای این بمباران به شش نفر افزایش یافت.
 
از سوی دیگر، واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منازل فلسطینی ها در محله الصبره در غزه را گلوله باران کرد.
 
بر اثر بمباران مداوم شرق شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه نیز دستکم چند فلسطینی شهید یا زمی شدند.
 
اطراف بیمارستان "اندونیسی" غزه نیز بعد از ظهر امروز دوباره هدف حملات هوایی قرار گرفت.
 
از سوی دیگر، چند نیروی امداد رسان فلسطینی نیز در جریان عملیات امداد رسانی در جنوب غزه، هدف ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و زخمی شدند.
 
این درحالی است که براساس اعلام رسانه ها، هم اکنون شمار زیادی از شهدا و زخمی ها درحال انتقال به بیمارستانها از جمله بیمارستان شفا در شهر غزه هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما