شناسهٔ خبر: 63141918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در تیم ما یک کلام حرف از مسائل مالی زده نشده

نکیسا: زنان ناهنجاری‌های استادیوم‌ها را از بین می‌برند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید تمام تلاشش را برای گرفتن مجوز ورود زنان به ورزشگاه انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، نیما نکیسا مدیرعامل ذوب آهن پس از پیروزی یک بر صفر شاگردان ربیعی مقابل تراکتور اینطور حرف‌هایش را در میکسدزون خبری ورزشگاه فولادشهر آغاز کرد: بعد از حکم مدیرعاملی من در ذوب آهن، این اولین گفتگوی من با رسانه‌ها است و بسیار خوشحالم و می‌بالم به ساق‌های پرتوان و پرتلاش تیم باغیرتم و کادر فنی تکنسینی که دارم. خیلی خوشحالم که امروز هوادارانی را کنارمان داریم که در روزهای ناخوشی هم کنار ما بودند. دست تک تک آنها را می‌فشارم. این برد را تقدیم می‌کنم به کارگران زحمتکش شرکت ذوب آهن.
او ادامه داد: هنوز کار تمام نشده و این تازه ابتدای کار است. رویش باورهای جدید به امید خدا روز به روز تبلور بیشتری پیدا خواهد کرد. از تمام اصحاب رسانه که تیم‌های اصفهانی را حمایت کردند، چه سپاهان و چه ذوب آهن تشکر می‌کنم. این دو تیم هویت اصفهان هستند و ذوب آهن هم توانست در سایه دوستان واقعی نگاهی داشته باشد به سهمیه آسیایی. تبریک می‌گویم به تمام اعضای تیم که غیرتمندانه تلاش کردند تا این برد را به هواداران تقدیم کنیم.

ویدئو: 314834

اولین سوال از نکیسا درباره گلایه‌های ربیعی درباره شرایط مالی و جذب بازیکنان جدید بود و او در واکنش به این سوال گفت: مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تمام تلاش  خودشان را کرده‌اند که به تیم کمک مالی شود. تمام بچه‌های تیم تا امروز کلامی با من درباره مسائل مالی صحبت نکرده‌اند. امروز که خدمت شما عزیزان هستم، ده درصد دیگر بازیکنان آماده است و هفته بعد یا بعدتر می‌توانیم ده درصد دیگر به بازیکنان بدهیم. من فقط وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و تمام سعی‌ام را می‌کنم که این تیم دیگر هیچ مشکلی نداشته باشد. 
نکیسا سپس با اشاره به رشته‌های دیگر باشگاه گفت: تبریک می‌گویم به تیم بسکتبال که امروز برنده شد. ما در حوزه بانوان هم فعال هستیم. این موفقیت‌ها در سایه حمایت همه کسانی به دست آمده که به ذوب آهن علاقه دارند.
سوال بعدی از مدیرعامل ذوب آهن درباره زمان اضافه شدن هواداران زن به استادیوم فولادشهر بود و او گفت: من با تمام وجودم حامی حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستم. با وجود زنان ورزشگاه‌های ما جذاب می‌شود. حتی ناهنجاری‌هایی که در برخی ورزشگاه‌ها وجود دارد، کمتر می‌شود و یا شاید از بین برود. شاید به خاطر آن حجب و حیایی که به خاطر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ایجاد می‌شود. من به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تمام تلاشم را می‌کنم و این قول را می‌دهم که تمام تلاشم را بکنم که مجوز حضور بانوان را از کسانی که حق امضا دارند، دریافت کنیم.

نظر شما