شناسهٔ خبر: 63135057 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بیست و یکمین روز جنگ غزه

ناتوانی رژیم صهیونیستی از ورود به نوار غزه/ آمار شهدای فلسطینی به 7030 نفر رسید/ 310 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند/ افزایش شمار شهدای کرانه باختری به 110 تن

با گذشت بیست و یک روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی و جنگ غزه، از سویی شاهد تداوم بمباران مناطق مسکونی غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی و از سویی دیگر شاهد ناکامی ورود نیروهای کماندویی این رژیم در صبح امروز (جمعه) از محور بیت حانون در شمال و شرق نوار غزه برای ورود به این مناطق بودیم.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) بامداد امروز (جمعه) نیروهای کماندوی رژیم صهیونیستی درصدد برآمدند از محور بیت حانون در شمال نوار غزه و همچنین شرق غزه وارد این مناطق شوند، اما با مقاومت شدید و کمین نیروهای عزالدین قسام مواجه شدند و درگیری‌ های شدیدی میان طرفین درگرفت.

 

 

در همین حال منابع خبری عبری، از قطع ارتباط نیروی ویژه صهیونیستی با مرکز فرماندهی خود خبر دادند. همچنین برخی اخبار از اسارت یک نظامی صهیونیست در این حمله حکایت دارد.

 

به دنبال کمین نیروهای قسام، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به حملات سنگین خود به مناطق درگیری‌ به منظور ایجاد پوشش هواییِ عقب نشینی نیروهای ویژه صهیونیست ادامه داد.

 

بنا بر اعلام گردان‌های القسام حدود ۵۰ اسیر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

 

جنگ نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین و رژیم اشغالگر قدس در حالی وارد بیست و یکمین روز شده است که منابع خبری از افزایش آمار شهدای جنایات رژیم صهیونیستی به غزه به 7030 نفر خبر داده‌اند که از این تعداد 2913 نفر کودک هستند.

 

همچنین تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده تا به امروز 310 نفر اعلام شده است. 

 

قتل عام فلسطینیان غزه از سوی رژیم صهیونیستی و بمباران جنگنده های این رژیم علیه مناطق مسکونی، مراکز درمانی و پناهگاه ها در حالی در بیست و یکمین روز از عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد که شمار شهدای بمباران فلسطینیان به 7030 نفر رسیده است که اکثر شهدا به علت هدف قرار دادن مناطق مسکونی، زنان و کودکان هستند.

 

در همین حال بنابر گزارش منابع عبری زبان، تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی کشته و بیش از ۳۵۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

 

منابع خبری، بامداد جمعه گزارش دادند، در 24 ساعت گذشته 481 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند.

 

خبرگزاری شهاب گزارش داد که عبدالحافظ اسیر آزادشده قسام، در تیراندازی نظامیان صهیونیست هنگام حمله به شهر قلقیلیه به شهادت رسید.


 

انتهای پیام/م.د/24

 

نظر شما