شناسهٔ خبر: 63134330 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حملات بامدادی نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و رویارویی شجاعانه جوانان مقاومت با آنها

مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی شب گذشته و بامداد امروز شاهد تجاوزات گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی بود که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی شب گذشته و بامداد امروز شاهد تجاوزات گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی بود که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

 

بر اساس گزارش شبکه المیادین، نظامیان رژیم اشغالگران بار دیگر به جنین در کرانه باختری یورش بردند اما رزمندگان گردان جنین وابسته به سرایاالقدس با بسته های انفجاری و شلیک گلوله با آنها مقابله کردند.

 

گردان جنین وابسته سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که یک یگان از ارتش رژیم اشغالگر را در اطراف بیمارستان ابن سینا در جنین به رگبار بسته و آنها را با بسته انفجاری هدف قرار داده است.

 

گردان جنین اعلام کرد که این عملیات را در راستای عملیات طوفان الاقصی انجام داده است که امروز وارد بیست و یکمین روز خود شده است.

 

رسانه های عبری اذعان کردند که جوانان فلسطینی به سمت نظامیان مهاجم صهیونیست بسته های انفجاری پرتاب کردند، این در حالی است که درگیری های شدیدی میان جوانان مبارز و نظامیان صهیونیست رخ داد.

 

رسانه های فلسطینی هم گزارش دادند که رویارویی شدید با نظامیان متجاوز صهیونیست در اطراف بیمارستان ابن سینا و محله الزهراء صورت گرفت و انفجارهای شدیدی هم به وقوع پیوست.

 

این رسانه ها افزودند یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان جنین به پرواز درآمد و ارتش رژیم از پهپادهای انتحاری در حملات خود استفاده کرد.

 

به گزارش این رسانه ها، ارتش رژیم صهیونیستی با بولدوزرهای خود به تخریب و حفاری و از بین بردن خیابان ها  راههای منتهی به اردوگاه جنین دست زد.

 

گردان جنین از شهادت ایسر محمد العامر فرمانده میدانی خود هنگام انجام وظیفه جهادی دفاع از اردوگاه جنین و یاری غزه خبر داد.

 

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرد یک شهروند فلسطینی به نام جواد الترکی در جریان رویارویی با نظامیان صهیونیست شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

 

همچنین عبدالله ابوالهیجاء جوان فلسطینی که زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست نتوانستند حتی وارد یک منزل در جنین شوند.


نظامیان صهیونیست پس از ناتوانی در ورود به منازل مردم از نیروی هوایی خود کمک خواستند و در ادامه استحکات و نیروی بسیاری هم به این منطقه گسیل شدند.

 

در قلقیلیه هم قسام عبدالحافظ آزاده فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست هدف گلوله آنها گرفت و به شهادت رسید.

 

اردوگاه الدهیشه و دورا و بیت امر در شمال الخلیل هم شاهد حملات گسترده نظامیان صهیونیست بود.

 

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به شهر اریحا و اردوگاه عقبه جبر و شهرک نعلین در رامالله و نیز اردوگاه عین السلطان در اریحا یورش بردند.

 

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک الظاهریه در جنوب الخلیل، شهر نابلس، شهرک بعلا، عتیل و علار در طولکرم و اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی حمله کردند.

 

در طوباس هم نظامیان صهیونیست به سمت نیروهای امدادرسان شلیک کردند که به زخمی شدن یکی از آنها منجر شد.

 

گردان جنین تاکید کرده که در هر شرایطی برای مقابله با نظامیان صهیونیست آماده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/25

نظر شما