شناسهٔ خبر: 6306292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم:

نمایندگان استان فارس با استاندار معرفی‌شده مخالف هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به ترک جلسه توسط ۱۶ نماینده حاضر این استان در جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان با انتصاب محمدعلی افشانی به‌عنوان استاندار فارس مخالف هستند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه استان فارس با دارا بودن 18 نماینده در مجلس و جمعیت پنج میلیونی باید دارای استانداری باشد که در شان و جایگاه این استان باشد، اظهار داشت: این گزینه وزارت کشور برای انتصاب در استانداری فارس مورد رضایت نمایندگان استان نیست و باید دولت به‌دنبال انتصاب مدیری توانمند و بومی  در این استان باشد.

وی با بیان اینکه گزینه مطرح شده برای انتصاب استانداری فارس دارای سوابق اجرایی بالایی نیست، گفت: امروز این استان درگیر معضل بیکاری، خشکسالی،کمبود آب، مشکلات صنایع و سایر مشکلات دیگر است و باید استانداری توانمند برای رفع این مشکلات منصوب شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه نمایندگان استان با خط و فکر سیاسی به‌دنبال انتصاب استاندار جدید نیستند، تصریح کرد: گزینه‌های پیشنهاد شده نمایندگان استان فارس، افرادی همسو با دولت با توان مدیریتی بالا هستند.

رضایی با بیان اینکه نمایندگان در مقابل مردم باید پاسخگو باشند و از استان و منافع آن دفاع کنند، گفت: پس از اینکه وزارت کشور اعتنایی به پیشنهاد نمایندگان و بزرگان استان فارس نکرد، امروز 16 نماینده استان فارس از 18 نماینده حاضر در صحن مجلس با وحدت تمام اعتراض خود را اعلام کرده و صحن مجلس را ترک کردند.

وی در خاتمه خواستار توجه ویژه رئیس جمهور، اعضای هیئت دولت و وزیر کشور برای انتصاب استانداری لایق در این استان شد.

انتهای پیام/ آ

نظر شما