شناسهٔ خبر: 63062100 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار مأمورنما در شیراز

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مأمور‌نمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: شخصی به کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن من نیست که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرج شجاعی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ رحمت شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مأمورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به‌عمل‌آمده مرد ۲۸ساله تاکنون به ۱۲ نفر پیشنهادهای وسوسه‌انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام

نظر شما