شناسهٔ خبر: 63058256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تلاش وکلای ساندرو تونالی برای کاهش محرومیت این بازیکن

امین آبشاهی

وکلای این هافبک ایتالیایی با سفر به رم درباره کاهش محرومیت هافبک نیوکاسل مذاکره می‌کنند

صاحب‌خبر -

طرفداری | وکلای ساندرو تونالی روز دوشنبه برای مذاکره در مورد کاهش محرومیت هافبک نیوکاسل به رم سفر می‌کنند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، احتمال محرومیت یک ساله ساندرو تونالی به دلیل شرط بندی وجود دارد و وکلای این بازیکن فردا به رم سفر خواهند کرد تا برای کاهش محرومیت موکل خود با دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا مذاکره کنند. ستاره ایتالیایی اعتراف کرده که در زمانی که عضو میلان بوده، روی مسابقات فوتبال از جمله بازی‌های روسونری قمار کرده است. با این حال، از آنجایی که تونالی فقط روی پیروزی میلان شرط بسته است، مشکوک به تبانی در مسابقات نیست.

دادستان هفته گذشته به اعترافات تونالی گوش داده و این بازیکن برای درمان اعتیادش به قمار نیز درخواست کمک کرده است. این همان استراتژی نیکولو فاجولی است که پس از همکاری با دادستانی فوتبال ایتالیا به مدت هفت ماه محروم شد. با این حال، وضعیت تونالی کمی متفاوت است چرا که فاجولی به محض اینکه دادستان تورین او را در اوایل سال جاری تحت بازجویی قرار داد، درباره تمام جزئیات ماجرای شرط‌بندی‌هایش اعتراف کرده است.

نقض ماده 24 به محرومیت حداقل چهار ساله منجر می‌شود، اما تونالی قصد دارد مانند فاجولی محرومیت خود را به نصف کاهش دهد. وکلای تونالی در جلسه روز دوشنبه در رم با دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، درباره مدت محرومیت این هافبک ۲۳ ساله صحبت خواهند کرد. به گفته گاتزتا، احتمالا این هافبک ایتالیایی و باشگاه نیوکاسل تا ابتدای هفته آینده از مدت زمان محرومیت مطلع خواهند شد.

نظر شما