شناسهٔ خبر: 63021761 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تلاش رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاری بر جنایات این رژیم علیه غزه؛

دستور تعطیلی دفاتر شبکه «الجزیره» در فلسطین اشغالی از سوی تل آویو صادر شد

رژیم صهیونیستی بدلیل عصبانیت از گزارش شبکه الجزیره در خصوص بیمارستان المعمدانی دستور تعطیلی کلیه دفاتر این شبکه در فلسطین اشغالی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) کابینه رژیم صهیونیستی در پی عصبانیت از گزارش شبکه قطری «الجزیره» درباره حمله این رژیم به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، امروز (جمعه) دستور داد که پخش این شبکه در تمام فلسطین اشغالی متوقف شود.

 

تل‌آویو با ادعای آسیب‌زننده بودن شبکه الجزیره برای امنیت داخلی رژیم اشغالگر دستور فوری برای تعطیلی تمام دفاتر این شبکه در فلسطین اشغالی صادر کرد.

 

شامگاه پنجشنبه، واحد تحقیقات شبکه خبری الجزیره با تهیه یک مستند ادعای رژیم صهیونیستی درباره اینکه جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی به دلیل شلیک اشتباه موشک از جهاد اسلامی رخ داده را رد کرد.

 

رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب، (۱۷ اکتبر) بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند. 

 

رژیم صهیونیستی بعد از بالا گرفتن فشارها علیه این رژیم برای سلب مسئولیت از خود با انتشار چند ویدئو مدعی شد که انفجار در بیمارستان در نتیجه شلیک اشتباه موشک از سوی جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفته است. 

 

انتهای پیام/ح

نظر شما