شناسهٔ خبر: 63013002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیکان ۱-۳ پرسپولیس / شهاب سنگ، قزوین را به آتش کشید؛ هت تریک زاهدی، عصای دست یحیی!

علیرضا کوچک

صاحب‌خبر -

پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود سرخ ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، پیکان و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را پشت سر می گذارد، از قهر یحیی گل محمدی گرفته تا مشکلات مالی و مصدومیت های متعدد. پرسپولیس در این دیدار 6 بازیکن اصلی خود یعنی وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و یاسین سلمانی را در اختیار نداشت تا کار سختی برای کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد. در نهایت قرمزها با هت تریک شهاب زاهدی موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شدند.

نیمه اول | بازی بسیار خوب و جذابی را در این نیمه شاهد بودیم. دو تیم حملات متعددی روی دروازه یکدیگر انجام دادند و هر تیم دو بار تیرک دروازه تیم مقابل را به لرزه انداخت. در دقیقه ۱۳ بازی روی ارسال سروش رفیعی، شهاب زاهدی با یک ضربه سر دقیق دروازه پیکان را باز کرد. پس از این گل پیکانی ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند اما مدافعین پرسپولیس با تمام توان خود از گلزنی بازیکنان پیکان جلوگیری کردند تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود قرمزها به پایان برسد.

نیمه دوم | در همان دقایق ابتدایی، حامد پاکدل با جاگیری مناسب خود در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و گل تساوی را به ثمر رساند. نیمه دوم هم مانند نیمه اول جذاب دنبال شد. اتفاق جالب هت تریک شهاب زاهدی بود، شهاب زاهدی در دقایق ۷۲ و ۸۰ گل دوم و سوم پرسپولیس را به ثمر رساند و در این دیدار هت تریک کرد.

اطلاعات بازی

  • هفته ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
  • بازی: پیکان ۱-۳ پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت: پنج شنبه 27 مهر 1402؛ ساعت 16:50
  • ورزشگاه: سردار آزادگان شهر قزوین
  • داوران: احمد محمدی، بهزاد پناهی، محمدصالح عرب آبادی، ایمان کهیش
  • گلزن پرسپولیس: شهاب زاهدی (۱۳ و ۷۲ و ۸۰)
  • گلزن پیکان: حامد پاکدل (۴۶)
  • کارت زرد: فرشاد فرجی (۲۳، پرسپولیس)

ترکیب پیکان و پرسپولیس

پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر (۴۳ محمد اصلانی)، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان، مهرداد بایرامی

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۸۱ سینا اسدبیگی)، سعید صادقی (۸۱ هنانوف)، میلاد سورگی، محمد عمری، شهاب زاهدی

فرم بازی

حواشی

  • قزوین میزبان این دیدار است.
  • یحیی گل محمدی به چمن بلند استادیوم قزوین اعتراض داشت.
  • بانوان این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.
  • پرسپولیس با ۶ مصدوم وارد این دیدار شده است.

گزارش زنده

پایان بازی

دقیقه ۸۶ / سوپر سیو علیرضا بیرانوند؛ روی اشتباه فرجی، حامد پاکدل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما بیرانوند به زیبایی هر چه تمام تر ضربه پاکدل را مهار کرد.

دقیقه ۸۰ / هت تریک شهاب زاهدی؛ شهاب زاهدی از روی نقطه پنالتی برای بار سوم دروازه پیکان را باز کرد.

دقیقه ۷۸ / تعادل سروش رفیعی درون محوطه جریمه پیکان بهم خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷۲ / گل برای پرسپولیس؛ پاس زیبای سروش رفیعی پشت مدافعین پیکان به زاهدی رسید، شهاب زاهدی با یک کنترل سینه دقیق و ضربه پای چپ برای بار دوم دروازه پیکان را باز کرد تا حساب کار دو بر یک شود.

دقیقه ۶۸ / شهاب زاهدی برخوردی با ناصری داشت، در ادامه میلاد سورگی با دروازه خالی پیکان مواجه شد اما ضربه او را ایمان اکبری از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۶۲ / روی اشتباه مدافعان پیکان موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس شکل گرفت اما ضربه شهاب زاهدی از سوی ناصری مهار شد و در ادامه دومین ضربه زاهدی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۹ / ضربه حامد پاکدل با فاصله زیاد از بالای دروازه پرسپولیس با بیرون رفت.

دقیقه ۵۵ / در یک رفت و برگشت توپ به شهاب زاهدی رسید اما ضربه این بازیکن با فاصله زیاد از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳ / بازی آرام دنبال می شود و مالکیت توپ در اختیار بازیکنان پرسپولیس است.

دقیقه ۴۶ / گل برای پیکان؛ پاس پشت مدافعین پرسپولیس بازیکن پیکان به حامد پاکدل رسید، پاکدل با یک سرتوپ فرشاد فرجی را از پیش رو برداشت و به راحتی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.

پایان نیمه اول

دقیقه ۴۳ / شوت از راه دور محمد عمری به راحتی در اختیار محمد ناصری قرار گرفت.

دقیقه ۳۹ / ضد حمله برای پرسپولیس؛ شهاب زاهدی با مشایعت بازیکن پیکان به نزدیکی دروازه این تیم رسید، زاهدی با یک پاس کات بک سعید صادقی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه پیکان برخورد کرد.

دقیقه ۳۶ / دروازه پرسپولیس با خوش شانسی باز نشد؛ مهرداد بایرامی در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت، ضربه چیپ بایرامی داشت وارد دروازه پرسپولیس می شد که فرشاد فرجی روی خط توپ را برگشت داد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

دقیقه ۳۳ / ضربه منصور باقری با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰ / بازی از شور و حرارت ابتدایی خود فاصله گرفته است و دو تیم آرام تر کار را دنبال می کنند‌.

دقیقه ۲۷ / پیکانی ها با کارهای ترکیبی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما بایرامی دید کافی را برای تغذیه هم تیمی خود نداشت تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۲۲ / ضد حمله برق آسا برای پیکان؛ سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما تعلل او و سر توپ بی جایی که زد باعث شد بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه برسند و در ادامه ضربه نریمان جهان پس از برخورد به اسماعیلی فر راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸ / ارسال پیکانی ها از روی نقطه کرنر انجام شد، بیرانوند خروج بدی داشت و ضربه امیرحسین صدقی که با سینه زده شد، مجددا به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۱۷ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت، ارسال تند و تیز حقدوست پس از دخالت بازیکنان پرسپولیس به تیرک دروازه سرخ ها برخورد کرد.

دقیقه ۱۵ / محمد عمری با یک توپ گیری خوب در عرض حرکت کرد، ضربه زمینی این بازیکن از پشت محوطه جریمه پیکان به تیرک دروازه پیکان برخورد داشت.

دقیقه ۱۳ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال سروش رفیعی با پرش بلند شهاب زاهدی و ضربه سر این بازیکن همراه شد. ناصری تمام تلاش خود را کرد تا به این توپ برسد اما ضربه زاهدی درون دروازه پیکان آرام گرفت.

دقیقه ۱۲ / محمد ناصری دروازه بان پیکان در نقش سوپرمن!! ضربه بازیکن پرسپولیس با واکنش ناصری همراه شد.

دقیقه ۷ / سروش رفیعی یک پاس دیدنی را پشت دفاع پیکان ارسال کرد اما محمد عمری نتوانست به خوبی این توپ را کنترل کند تا فرصت از دست برود.

دقیقه ۴ / بازی در این دقایق متعادل دنبال می شود.

دقیقه ۱ / حمله خوبی برای پیکان شکل گرفت؛ پاس کات بک باقری از سوی گولسیانی قطع شد.

پیش از آغاز بازی، دو تیم به خاطر اتفاقات غزه یک دقیقه سکوت کردند.

این دیدار راس ۱۶:۵۰ آغاز شد‌.

برچسب‌ها:

نظر شما