شناسهٔ خبر: 63006744 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بیانیه جامعه روحانیت مبارز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

جامعه روحانیت مبارز در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بسم الله الرحمن الرحیم

سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

جنایت بی سابقه و فاجعه بار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه آن قدر تلخ و ذلیلانه است که دیگر تنها اعلام انزجار و محکوم کردن این و آن و بیان الفاظ و واژه ها کافی نیست. این اقدام پلید و زبونانه که در آن بیش از هزار کودک و زن بی دفاع و بیماران بستری در بیمارستان به شهادت رسیدند، یک جنایت بی سابقه جنگی است که همه وجدان های بیدار بشری از آن منزجر است.

رژیم کثیف و دیو صفت اسراییل با این جنایت جنگی هولناک مهر ختامی بر پرونده سیاه خود زد و به فضل الهی پایان کار این رژیم هر چه زودتر محقق خواهد شد.

آیا رگ غیرت و انسانیت قدرت های فریب کار غربی در مقابل این جنایت جدید هیولای خونخوار صهیونیستی تکانی خواهد خورد؟! آیا محافل حقوق بشری که بوق های تبلیغاتی و ادعاهای توخالی آنها دهه ها افکار عمومی جهان را کر کرده در این مورد نیز سکوت خواهند کرد؟!

آیا از این اقدام کثیف تر و البته ذلیلانه تر وجود دارد که نقطه ای را برای کودکان و زنان بی پناه نقطه امن اعلام کنند و بعد همان نقطه را بمباران کنند؟! چرا دولتهای خائن و جنایتکار آمریکا و انگلیس و فرانسه قطعنامه شورای امنیت را وت کردند و چرا سراسیمه به اسراییل می روند تا از این رژیم حمایت کنند و از فروپاشی آن جلوگیری کنند؟! و دهها سوال بی پاسخ دیگر که عموم ملتها و بشریت در موضوع فلسطین مظلوم از محافل بین المللی مطرح کرده و می کنند؟!

جامعه روحانیت مبارز با ابراز انزجار و نفرت از این جنایت هولناک از ملتها و دولتهای اسلامی می خواهد با مسوولیت پذیری بیشتر در برابر این رژیم سفاک وارد میدان شوند و همه ظرفیت ها را بسیج کنند تا ریشه ابن غده سرطانی هر چه زودتر خشک و کنده شود.

از رهبران و روسای سازمان کنفرانس مصرانه می خواهیم در سریع ترین زمان یک نشست فوری و فوق العاده برگزار کند و تصمیمات موثری اجرایی اتخاذ کند و همچنین از دولت جمهوری اسلامی می خواهیم در سازمان‌های بین المللی با تحرک و رایزنی بیشتر زمینه محکومیت و اقدامات حقوقی علیه رژیم تل آویو را دنبال کند.به امید ریشه کن شدن ظلم و جنایت این رژیم سرتاسر خباثت و خیانت و رهایی و سرافرازی مردم شریف و مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از اشغال صهیونیست های خوانخوار.

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

جامعه روحانیت مبارز

۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲

نظر شما