شناسهٔ خبر: 62996694 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

واکنش های مسئولان ایرانی به بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه

مقامات ایرانی نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

 

 

 

واکنش های مسئولان ایرانی به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه

ابراهیم رئیسی/ رئیس جمهور

* مردم دنیا امروز از سران کشورها، افراد صاحب نفوذ و همه سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی به‌ویژه کشورها و مجامع عربی و اسلامی سوال دارند که چرا در برابر این میزان از ددمنشی، درنده‌خویی و جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به کودکان و زنان بی‌دفاع، بی‌گناه و بی‌پناه اقدام موثری انجام نمی‌دهند؟

محسنی اژه‌ای/ رئیس قوه قضاییه

* جنایت هولناک شب گذشته که دل‌های تمام آزادی‌خواهان جهان از جمله مردم نقاط مختلف ایران اسلامی را داغ‌دار کرد، اتمام حجتی بود بر تمام کسانی که به نوعی می‌خواستند بر جنایات این رژیم جعلی سرپوش بگذراند؛ ضمن آنکه اکنون به غیر از سردمداران این رژیم منحوس، مقامات آمریکایی نیز باید در مجامع حقوق بشری پاسخگو باشند.

محمد باقر قالیباف / رئیس مجلس

* انتظار می‌رود امت اسلام برای مبارزه با ظلم رژیم شیطانی صهیونیستی اقدامات عملی را انجام دهند.

* صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را بر باد خواهند داد ان شاالله.

صادق آملی لاریجانی/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

* این حملات دژخیمان صهیونیست، مصداق بارز جنایت جنگی است و مرتکبان آن و آمران باید محاکمه شوند.

* راه مقابله با رژیم جائر و غاصب اسرائیل، قیام امت اسلامی است. در زمانه‌ای که دولت‌ها به‌خصوص دولت‌های اسلامی در برابر جنایات سفاکانه این رژیم ساکت هستند و یا بی‌عملی پیشه کرده‌اند، فریاد امت اسلامی است که می‌تواند شکننده این سکوت باشد.

علی اکبر ولایتی/ مشاور رهبر انقلاب

*جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.

*بی تردید هیچ راهی جز ریشه کن کردن این غده سرطانی وجود ندارد

*صهیونیست ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغالگر و حامیان آن‌ها را این چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهند شد.

سرلشکر محمد باقری / رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

* امروز سازمان ملل متحد باید با برگزاری نشست فوق‌العاده، این جنایات جنگی را متوقف و سران این رژیم جنایتکار را محاکمه کند.

*دولت های اسلامی هم باید با بسیج امکانات و اقدامات خود، مانع از این نسل کشی دیوانه‌وار شوند و نسبت به فراهم نمودن شرایط مداوای چندین هزار مجروحان این جنایت که غالبا از زنان و کودکان بوده اند، اقدام عاجل صورت دهند.

علی بهادری جهرمی/ سخنگوی دولت

* رژیم صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبرده است. آمریکا و صهیونیست‌ها باید در دادگاه‌های جهانی محاکمه شوند.

* تاریخ در برابر کسانی که این ایام را دیدند و سکوت کردند قضاوت خواهد کرد.

 

 

نظر شما